Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بودجه 150 میلیونی توخل برای تقویت آبی‌ها

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
رومان آبراموویچ مالک روسی چلسی رقم 150 میلیون پوندی را برای بازار تابستانی به توخل سرمربی تیم‌اش در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بر اساس گزارش‌های رسیده، رومان آبراموویچ مالک چلسی قرار است 150 میلیون پوند برای تقویت این تیم در تابستان امسال برای توماس توخل در نظر گرفته است.

توخل از زمان جایگزینی فرانک لمپارد در استمفوردبریج در جنوری و رساندن آبی‌ها به جمع چهار تیم برتر، فینال لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی، تأثیر فوری داشته است.

چلسی تابستان گذشته با هدایت لمپارد 253 میلیون پوند برای استعدادهای جدید هزینه کرد و بازیکنانی چون کای هاورتز، تیمو ورنر، بن چیلول، ادوارد مندی و حکیم زیاش را خرید. اما طبق گزارش "سان" توخل قصد دارد در تابستان امسال مبلغ 150 میلیون پوند در اختیار داشته باشد تا قهرمانی لیگ برتر را شکار نماید.

هیئت مدیره چلسی از زمان ورود توخل به غرب لندن بسیار خوشحال است و اکنون به مرد آلمانی بودجه‌ای برای بهبود مناطق خاص تیم‌اش تعلق می‌گیرد.

آبی‌ها به شدت به یک گلزن ثابت شده احتیاج دارند که اولیویه ژیرود و تامی آبراهام انتظار می‌رود، هر دو باشگاه را ترک کنند.

ورنر که فصل گذشته از لایپزیگ به این تیم پیوست، پس از تلاش برای اعتماد به نفس مقابل دروازه، در 48 بازی تنها 12 گل به ثمر رسانده است. چلسی با ارلینگ هالند در ارتباط بوده اما برای امضای ستاره بوروسیا دورتموند، باید با باشگاه‌های برتر اروپا رقابت کند.

در مورد انتقال هری کین یا روملو لوکاکو نیز صحبت شده اما باید دید آیا کاپیتان انگلستان به رقیب تاتنهام در لندن منتقل می‌شود و یا ستاره اینتر می‌خواهد به باشگاه سابق خود برگردد.

اوایل این هفته، توخل گفت که نمی‌خواهد با بحث در مورد نقل و انتقالات احتمالی قبل از پایان فصل، هماهنگی و خوش بینی را در این باشگاه از بین ببرد.

مربی آلمانی قبل از اخراج سال گذشته در پاری‌سن‌ژرمن با استراتژی انتقال مشکل داشت و مصمم است از مشکلات مشابه در چلسی جلوگیری کند. وی پیش از شکست روز چهارشنبه مقابل آرسنال به خبرنگاران گفت: "دوره‌های نقل و انتقالات می‌توانند مزاحم روحیه باشند. بخش عمده‌ای از شخصیت من مربیگری و هدایت تیم من و رساندن آن به حد مجاز است... من صفر جاه طلبی دارم که این جو را برای خودم یا هر کس دیگری از بین ببرم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала