Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: مارسلو مصدوم بود، تا آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
در حالی‌که دوبازی دیگر در لالیگا برای رئال مادرید باقی مانده، ولی تیم زیدان هنوز دو امتیاز با صدرنشین لالیگا اختلاف دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو بازی از لالیگا هنوز باقی مانده ولی رئال مادرید دو امتیاز از اتلتیکو، صدرنشین لیگ فاصله دارد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال می‌گوید تیم‌اش پس از رسیدن به دو امتیازی اتلتیکو مادرید در پنجشنبه  شب رسید تا آخرین دقیقه در رقابت قهرمانی لالیگا حضور داشته باشد.

دیشب مادرید در بازی خارج از خانه برابر گرانادا با نتیجه 4-1 پیروز شد، تا فشار بر صدرنشین لیگ را در ادامه رقابت‌ها حفظ کند، و با بارسا در رده سوم جدول، فاصله دو امتیازی را ایجاد نمود.

اتلتیکو روی کرسی قهرمانی باقی‌مانده تا اولین قهرمانی خود در لالیگا را از 14-2013 تاکنون به دست بیاورد، اما شاگردان زیدان در صورت لغزش آنها می‌توانند از قهرمانی شان دفاع کنند.

زیدان پس از بازی گفت: "ما ادامه خواهیم داد؛ دو بازی باقی مانده و ما تا پایان خواهیم رفت، تا دقیقه آخر، همه تلاش خود را خواهیم كرد."

دو بازی پایانی اتلتیکو در لیگ در خانه اوساسونا رده یازدهمی و مقابل وایادولید رده هجدهمی برگزار خواهد شد، در حالی‌که رئال با اتلتیک بیلبائوی رده نهمی روبرو می‌شود و در هفته آخر فصل میزبان ویارئال رده هفتمی خواهد بود.

رئال مادرید در 16 بازی اخیر خود در لالیگا 11 برتری و 5 تساوی کسب کرده ولی شکست نخورده است که بهترین روند بدون شکست در این رقابت‌ها است. علاوه بر این، آنها برابر بهترین روند بدون شکست شان در یک فصل (2016-17) برابر شده‌اند که 16 امتیاز از 12 پیروزی و 4 تساوی به دست آورده بودند، زیدان البته از بُرد در گرانادا بسیار خوشحال شد: "این فقط گل‌ها نیست. ما نیز بسیار دفاعی بازی کردیم. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، این یک نمایش کامل بود. می‌گویم که چون در نتیجه 2-1 اجازه ندادیم شدت خود را کاهش دهیم، سریعاً دوباره به گل رسیدیم و این نشان دهنده شخصیت ما است."

زیدان اضافه کرد: "تیبو [کورتوا] دو یا سه سیو انجام داد، همانطور که اخیراً انجام داده، اما همه چیز خوب است. به طور کلی این یک پیروزی خوب مقابل یک تیم مناسب در یک مکان دشوار بود، زیرا گرانادا طرفی است که یک سال خارق العاده داشته است."

در نیمه وقت ماروین پس از یک مشکل همسترینگ تعویض شد، در حالی‌که مارسلو به دلیل یک آسیب دیدگی جزئی در زمین بازی نکرد زیرا زیدان جوانترین بازیکن ترکیب‌اش را در تمام فصل به میدان آورد.

زیدان گفت: "ماروین ضربه‌ای به صدا در آورد. امیدوارم این چیز جدی نباشد اما بله او چیزی را در همسترینگ خود احساس کرد."

در ادامه سرمربی رئال فاش کرد که مارسلو آخرین بازیکن رئال مادرید است که در هفته‌های آخر فصل از نظر آمادگی جسمانی دچار مشکل شده است: "مارسلو به دلیل مصدومیت بازی نکرد و ما مثل همیشه نمی‌خواستیم ریسک کنیم. مصدومیت دلیل عدم حضور او با ما است."

ماروین پارک نیز در پست مدافع کناری رئال شروع به کار کرد و مانند گوتیرز در نیمه اول یک پاس گل داد. زیدان گفت: "[میگل]، ماروین و کل تیم بسیار خوب عمل کردند. ما شایسته پیروزی بودیم. میگل بازی کرد زیرا نه فرلاند و نه مارسلو در آنجا نبودند و از نظر من عملکرد خارق العاده داشت. برای او خوشحالم. او بازیکن رئال مادرید است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала