عادله راز به‌ حیث سفیر افغانستان در امریکا؛ تقرری‌ها حتی در روزهای عید

© Photo / Twitter account of Afghanistan Missionعادله راز به‌ حیث سفیر افغانستان در امریکا؛ تقرری‌ها حتی در روزهای عید
عادله راز به‌ حیث سفیر افغانستان در امریکا؛ تقرری‌ها حتی در روزهای عید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
نماینده پشین افغانستان در سازمان ملل، به حیث سفیر افغانستان در ایالات متحده تعیین شد.

به گزارش اسپوتنیک، منابع حکومتی تأیید می‌کنند که عادله راز نمایندۀ دائمی افغانستان در سازمان ملل متحد، به‌حیث سفیر کشور در امریکا گماشته شده است.
عادله راز پیش از این برای حدود سه سال به‌حیث نمایندۀ دائمی افغانستان در سازمان ملل متحد مشغول کار بود. او در اواخر سال 97 در این سمت گماشته شده بود.
شماری از این گزینش خوشبین و شماری هم این این عمل را سلیقوی خوانده اند.
مختار نگاه، کاربری در برگه فیسبوک خود از این گزینش استقبال کرده و گفته است که بانو عادله راز، یکی از پیش‌کسوتان سیاست امروزی افغانستان است و در اجرا و انجامِ ماموریت‌ها به‌ویژه طی چندسالِ پسین، خوب و خوش درخشیده است.


کاربر دیگری، امیر ارسلان خراسان‌پور به اینکه این انتخاب در روزهای رخصتی (عید) اعلام شده، به صورت طنزی در این باره اظهار نظر کرده است: تقرری ها حتی در روزهای رخصتی.


کریم خان، یک شهروند دیگر افغانستان نیز در واکنش به این تقرری نوشته است: در این کشور دیگه هیچ کسی وجود ندارد، این همه سفیران، فرمانداران والیان و این همه تحصیل کرده دیگر ناحق در این کشور هستند، جمهوریت خو به این گفته نمیشه."


گفتنی است که سال گذشته خبرگزاری پژواک در یک گزارش تحقیقی مدعی شد که سفارت افغانستان در امریکا برای بازسازی یک 70 متره، پیشنهاد 88 هزار دالری دلاری یک شرکت را رد کرده و این کار را از طریق شرکت دیگری با هزینه یک میلیون و 825 هزار و 839 دالر انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала