فروش واکسین "اسپوتنیک وی" در هند شروع شد

© AP Photo / Frantisek Ivan/TASRفروش واکسین "اسپوتنیک وی" در هند شروع شد
فروش واکسین اسپوتنیک وی در هند شروع شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
شرکت ادویه سازی Reddy's Laboratories (DRL امروز فروش "واکسین اسپوتنیک وی" ساخت روسیه را آغاز کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایمز اوف هندیا نوشته است که فروش واکسین "اسپوتنیک وی" برای اولین بار در شهر حیدرآباد آغاز گردید.

به عنوان بخشی از یک پروژه آزمایشی محدود، فروش واکسین Sputnik V روسیه در هند  آغاز شده است، اولین گروپ این  واکسین برای فروش در حیدرآباد در تاریخ 14 می آغاز گردید.

پزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
کشف جهش مضاعف ویروس کرونا در هند

 داکتر Reddy's Laboratories اظهار داشته است که هزینه واکسین وارداتی روسی، شامل 5 درصد مالیات، کمتر از 13 دالر است. با گسترش عرضه Satellite V "به بازار هند توسط تولید کنندگان داخلی، ممکن است قیمت واکسین کاهش یابد".

در خبر آمده استپ ک: "این شرکت با شش شریک تولیدی خود در هند همکاری نزدیک دارد تا از تأمین به موقع و بدون وقفه واکیسن اطمینان حاصل کند. لابراتوار های دکتر ردی با دولت و بخش خصوصی کار خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که Sputnik V در بیشترین حد ممکن در کشور استفاده می شود".

روز پنجشنبه ، WK Paul ، یکی از اعضای کمیته مشورتی غیر رسمی دولت هند، گفت که Sputnik V از اوایل هفته آینده با فروش شرکت های دواسازی هند تولید واکسین در ماه جولای در هند آغاز می شود.

Sputnik V در ماه اپریل و در میان افزایش موارد ویروس کرونا در این کشور ، مجوز استفاده اضطراری را از رئیس عمومی کنترل هند (DCGI) دریافت کرد. این واکسین روسی، سومین واکسین است که در هند استفاده می شود. آنها تاکنون از کوویشیلد از AstraZeneca و کوواکسین از بهارات بیوتک هند استفاده کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала