Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد 2 لیورپول 4؛ شب تلخی که شیاطین سرخ مات شدند

© REUTERS / Clive BrunskillРоберто Фирмино во время игры "Ливерпуль" - "Тоттенхэм Хотспур"
Роберто Фирмино во время игры Ливерпуль - Тоттенхэм Хотспур - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
در جنجالی‌تری بازی لیگ برتری امشب منچستریونایتد از لیورپول در زمین خودی میزبانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در میان اعتراض شدید هواداران امشب دیدار معوقه شان از هفته 34 لیگ جزیره را در ورزشگاه اولدترافورد برگزار کردند که سرانجام این بازی را 3-2 لیورپول برنده شد.

این دیدار با فشار بی امان دو طرف روی دروازه هم‌دیگر دنبال می‌شد که مثل فینال 2018 لیگ قهرمانان، آلیسون با اشتباه مرگبارش فُرصت خوبی را در اختیار کاوانی قرار داد اما با غافل شدن ستاره اروگوئه‌ای، خطر جدی از بیخ گوش مهمان گذشت.

هنوز از فشار کاسته نشده بود که در دقیقه 10 بازی، وان بیساکا در محوطه جریمه برونو فرناندس را صاحب توپ ساخت و پس از دفع ناقص ضربه او توسط مدافع حریف، گل اول بازی به سود یونایتد ثبت شد. البته در دقیقه 27 پنالتی به نفع لیورپول اعلام شد که پس از بررسی ویدیویی، رد گردید.

در ادامه شاگردان کلوپ تلاش کردند تا توپ و میدان را در اختیار بگیرند و موفقانه نیز عمل نمودند، زیرا در دقیقه 34 و در میان سردرگمی دفاع یونایتد، فلیپس توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که دیگو جوتا با پشت پا آنرا وارد دروازه نمود تا همه چیز به تساوی برسد.

تلاش‌های دو طرف جریان داشت که در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه اول، داور برای مهمان ضربه آزاد اعلام کرد. الکساندر آرنولد پشت توپ ایستاد و ضربه ارسالی او را روبرتو فرمینو با سر، برخلاف حرکت دروازه‌بان میزبان فرستاد تا گل دوم لیورپول به ثبت برسد.

در نیمه دوم این دیدار، هنوز بازی جان نگرفته بود که دفع ناقص هندرسون، توپ را در اختیار فرمینو قرارداد و او بی درنگ برای سومین بار به سود تیم‌اش در دقیقه 47 گل‌زنی کرد و حساب کار را 3-1 ساخت اما در دقیقه 68 و روی پاس کاوانی، مارکوس راشفورد به زیبایی دروازه سرخ‌ها را باز کرد و نتیجه را 3-2 ساخت.

پس از آن بازی کمی آرام‌تر شد، اما در دقیقه 78 ضربه آزاد که به نفع یونایتد گرفته شده بود، توسط فرناندس از بالای بازیکنان و دروازه‌ حریف به بیرون زده شد.

بازی آرام آرام 3-2 پیش می‌رفت اما گویا شب شب میزبان نبود زیرا در دقیقه 90، محمدصلاح در یک حرکت فردی از میانه زمین با دروازه‌بان یونایتد تک به تک شد و با پای چپ گل‌زنی کرد تا شب تلخ شیاطین سرخ را در دربی بزرگ و حساس انگلستان کامل بسازد.

با آنکه در دقیقه 94 بازی، راشفورد فرصت خوبی به دست آورد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت و داور پایان بازی را با نتیجه 4-2 به سود لیورپول، ویصل زد.

با این نتیجه من‌یونایتد 70 امتیازی و در رده دوم همچنان باقی ماند، در حالی‌که لیورپول با برتری امشب 60 امتیازی شد و رده پنچم را در اختیار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала