Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرانادا 1 رئال مادرید4؛ زیدان در انتظار توقف اتلتیکو و دبل قهرمانی

© REUTERS / David KleinReal Madrid - Liverpool
Real Madrid - Liverpool - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
تیم گرانادا در بازی خانگی به مصاف رئال مادرید رفت و به شکست تلخی دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ در سی‌وششمین هفته از بازی‌های لالیگای اسپانیا، گرانادا در ورزشگاه 'نِوو لوس کارمنس' از رئال مادرید میزبانی کرد و این دیدار را با نتیجه 4 بر 1 واگذار نمود.

در این بازی با وجود نیمکت نشینی یا غیبت ستاره‌هایش با نیمی از ترکیب جوانان به مصاف حریف رفت و نمایش تماشایی و هجومی را ارائه داد.

رئالی‌ها در دقیقه 17 توسط مودریچ به گل رسیدند. گوتیریز در سمت چپ توپ را به لوکا مودریچ رساند و او به خوبی از زاویه بسته قفل دروازا حریف را شکست تا 1 بر صفر تیم‌اش را جلو بیاندازد.

در ادامه، شاگردان زیزو تلاش بیشتری انجام دادند و مزد آنرا هم گرفتند، جایی‌که در دقیقه 45+1رودریگو روی حرکت انفرادی از سمت راست و بازهم از زاویه بسته به توپ ضربه زد و دروازه میزبان را گشود تا حساب کار دو بر صفر شود. با همین نتیجه رئال راهی رختکن شد.

در نیمه دوم اما تیم میزبان در تلاش جبران نتیجه بود  و در دقیقه 70 شوت لوئیز سوارز را کورتوا دفع نمود اما در برگشت مولینا توپ را وارد دروازه خالی کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

هنوز خوشحالی گرانادا تمام نشده بود که پاس بنزما در دقیقه 75 به اودریوزولا رسید و او از مقابل پای بازیکن میزبان، به توپ ضربه زد تا گل سوم کهکشانی‌ها رقم بخورد.

این پایان کار نبود که 1 دقیقه بعد، با خروج ناموفق دروازه‌بان 'روی سیلوا' روی ارسال کاسمیرو، کریم بنزما توپ را از او گرفت و با یک حرکت زیبا از بیرون محوطه جریمه به جال دروازه چسپاند.

در ادامه و در دقیقه 85 بازی، گرانادا فرصت خوبی برای گل‌زنی داشت که تیبو کورتوا با دست چپ‌اش مانع از آن شد و در نهایت با ویصل پایان بازی، رئال 4-1 به برتری رسید تا 78 امتیازی شده و دوباره جایگاه دوم را در جدول رده بندی بگیرد. گرانادا نیز 45 امتیازی و در رده دهم ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала