Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرتتا در اندیشۀ تحول کامل آرسنال؛ 5 خرید بزرگ برای توپچی‌ها در راه است + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Арсенал" - ЦСКА
Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
نتایج ضعیف و عدم صعود آرسنال به رقابت‌های اروپایی پس از 25 سال سبب شده تا مدیران این باشگاه به دنبال تقویت تیم باشند و به نظر می‌رسد که 5 ستاره بزرگ را در تابستان پیشرو جذب خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، توپچی‌ها در حال حاضر در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند و پس از شکست در نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل ویارئال، ضمن عدم کسب جام در این فصل، پس 25 سال موفق به صعود به رقابت‌های اروپایی نشدند.
همین موضوع سبب شده تا آرتتا و مدیران این باشگاه به دنبال تقویت تیم باشند و به نظر می‌رسد که 5 ستاره بزرگ در تابستان پیشرو در ترکیب توپچی‌ها اضافه خواهند شد.
براساس گزارش football. London، سران آرسنال تصمیم دارند پُست‌های دفاع راست، دفاع چپ، خط میانی را تقویت و یک دروازه‌بان به خدمت بگیرند.
این باشگاه برای خط میانی ایو بیسوما هافبک برایتون و ساندر برگ ستاره شفیلد یونایتد را زیر نظر دارند و ارزیابی‌های ابتدائی نشان می‌دهد که این دو بازیکن به ترتیب 40 و 30 میلیون پوند ارزش دارند.
برای دفاع راست آرتتا دو گزینه را زیر نظر دارد و مکس آرونز و طارق لمپتی بازیکنانی اند احتمال جذب آن‌ها بسیار بالا است و از میان این دو بازیکن یکی را توپچی‌ها به خدمت خواهند گرفت.


رایان برتراند ستاره ساوتهمپتون نیز گزینه آرتتا برای تقویت خط میانی است تا در کنار توماس پارتی قرار گیرد و برای مهاجمان این تیم موقعیت‌سازی کند.
سران آرسنال همچنان به تشویش جدایی برند لنو اند زیرا این بازیکن با وجود این که دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، خواهان جدایی است. به همین دلیل آرتتا در نظر دارد دیوید رایا دروازه‌بان برنتفورد را به عنوان جانشین لنو به خدمت بگیرد.
آرسنال هزینه جذب این بازیکن را می‌خواهد با فروش جو ولوک، متئو گوندوزی، آینسلی میتلند نیلز، لوکاس توریرا و گرانیت ژاکا تأمین کند و فروش این بازیکنان در تابستان پیشرو قطعی به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала