Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده نامشخص کومان پس از جلسه با لاپورتا

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
در آخرین ناهاری که دیروز برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که نمی‌خواهد از تداوم مربی اطمینان حاصل کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم بارسلونا در آخرین دیدارش برابر لوانته تن به تساوی 3-3 داد که سبب دور شدن از قهرمانی در لیگ بود و همچنان این مورد عصبانیت ریاست باشگاه را در پی داشت. نارضایتی رییس بلوگرانا در نیمه دوم بیش از حد بود زیرا نمایش ضعیفی از ستاره‌هایش را تماشا کرد.

به محض پایان بازی، لاپورتا تصمیم گرفت جلسه‌ای رو در رو با سرمربی تیم رونالد کومان برگزار نماید تا از او توضیح بخواهد و از نزدیک در مورد آنچه در سه بازی مهم رخ داده، بداند. بارسا در سه دیدار اخیر خود در خانه به گرانادا باخت، سپس در دو بازی متوالی با اتلتیکومادرید و لوانته مساوی کرد.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2021
کومان: حالا شاید اخراج شوم

رئیس باشگاه و مربی تیم، دیروز در رستوران "ویا ونتو" در بارسلونا همراه با رافائل یوسته معاون اول رئیس و رئیس منطقه ورزشی با هم غذا خوردند. این جلسه توجه رسانه‌ای زیادی را برانگیخت و بسیاری از رسانه‌ها را در خارج از محل جمع کرد، جایی که آنها منتظر ماندند تا آنها ساعت چهار و نیم بعد از ظهر حرکت کند. این سه نفر با یک وسیله نقلیه در مقابل چشمان مطبوعات رفتند، تصویری که ما را به یاد گذشته‌های گذشته انداخت. رئیس عالی باشگاه از اظهارات خودداری کرد و فقط گفت که این جلسه در فضای "آرام" برگزار شده و همانطور که اسپورت مدعی شده، چنین بوده است.

در این جلسه آینده کومان در دستور کار نبود. تداوم او در فصل آینده در هاله ابهام است که باید فراتر از تمدید لئو مسی حل شود، که هدف بزرگی در سطح ورزشی به شمار می‌رود. از این نظر، لاپورتا هیچ حرکتی در مورد اطمینان از سرمربیگری مرد هالندی که یکسال از قراردادش هنوز باقی مانده، نداشت. هیچ تصویبی وجود ندارد و تا پایان رسمی فصل نیز وجود نخواهد داشت.

تاکنون هدف این است که زمان بخرید تا با آرامش تمام آنچه را که در طول یک سال سخت اتفاق افتاده، تجزیه و تحلیل کنید. آنها از باشگاه می‌گویند رئیس احترام زیادی برای شخصیت کومان و کار او در یک زمان بسیار دشوار قائل است. این اتصال برای همه آنچه رونالد مخفف آن است خاص می باشد، اما در عین حال، لاپورتا کاملاً مربی هالندی را مانند خودش احساس نمی‌کند، و او باید با آرامش ارزیابی کند که آیا او مرد ایده آل برای هدایت تیم در فصل آینده است یا خیر.

کومان در مورد آینده‌اش بایند همچنان منتظر بماند، دلیل آن، در سطح غیررسمی باشگاهی است که جلسه برای آن تشکیل شده و این امر مربوط به نتایج ورزشی و عملکرد ارائه شده توسط تیم در هفته‌های اخیر است، واقعیتی که نگرانی در مورد عقب نشینی آن را در مسیری به وجود آورده که صعودی به نظر می‌رسید. پس از تساوی مقابل لوانته وظایفی به کومان داده شد و بنابراین، مربی در جلسه با پوشه‌ای ظاهر شد که اسنادی را در آن پنهان کرده بود تا با توجه به گفته مربیان، آنچه را که شکست خورده فاش کند تا تمام کارهایی که بارسا را ​​به با احتمال قهرمانی به روزهای آخر برسید. اگر توضیحات لاپورتا و یوسته را متقاعد کند، آینده وی تا چند هفته دیگر مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала