از هندی ها خواسته شد که سرگین را به ایالات متحده نیاورند

© REUTERS / Amit Daveاز هندی ها خواسته شد که سرگین را به ایالات متحده نیاورند
از هندی ها خواسته شد که سرگین را به ایالات متحده نیاورند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
گمرک ایالات متحده در یک درخواست رسمی از هندی ها خواست که سرگین گاو را در چمدان خود نیاورند.
هند در شمار جان باختگان کرونایی هم رکورد زد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
هند در شمار جان باختگان کرونایی هم رکورد زد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Wire، اداره گمرک امریکا در بیانیه ای نوشت: "این اشتباه تایپی نیست. کارشناسان کشاورزی گمرک دو کلوله سرگین گاو را در چمدانی یافتند که مسافران ایر ایندیا فراموش کرده بودند".

مقامات گمرک تأکید کردند، که واردات "سرگین گاو" از هند به ایالات متحده ممنوع است، زیرا از این طریق بیماری تب برفکی یا بیماری دهان و اندام ، یک بیماری بسیار مسری و خطرناک برای آرتیوداکتیل ها است. در ایالات متحده و کشورهای اروپایی کاملاً ریشه کن شده است اما در هند هنوز شکست نخورده است.
این نشریه خاطرنشان می کند، که کاملاً روشن نیست که چرا مسافران هندی سرگین را با خود حمل می کنند. با این حال، طبق پورتال های خبری در هند، اعتقاداتی در مورد مدفوع گاو در این کشور وجود دارد که به عنوان وسیله ای برای محافظت در برابر ویروس کرونا ویروس SARS-CoV-2 است. پزشکان محلی اخیراً با انتشار بیانیه ای این اعتقاد را به دلیل کمبود شواهد رد کردند.

در تاریخ 12 ماه می گزارش شد، که بسیاری از هندی ها با کمک شیر گاو، سرگین و ادرار در تلاشند ویروس کرونا را شکست دهند. آنها مخلوطی از ترشحات حیوانات را در سراسر بدن قرار می دهند، صبر می کنند تا کاملا خشک شود و سپس خود را با شیر می شستند. معتقدان هندی اطمینان دارند که چنین روش هایی به آنها کمک می کند تا از عفونت جلوگیری کرده و مصونیت خود را تقویت کنند.

بر پایه داده های دانشگاه جان هاپکینز، هند دومین تعداد آلودگی در جهان را دارد: بیش از 24 میلیون عفونت و 261 هزار مرگ به دلیل ویروس کرونا شناخته شده است. در تاریخ 12 ماه می، این کشور دوباره رکورد افزایش مرگ و میر ناشی از COVID-19 در روز را شکست. طبق گزارش وزارت بهداشت هند ، در هند در جریان 24 ساعت گذشته 4205 نفر بر اثر ویروس و بیماری های مربوطه جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала