اسرائیل بانک متعلق به حماس را مورد حمله هوایی قرار داد + ویدیو

© AFP 2023 / Said Khatibاسرائیل بانک متعلق به حماس را مورد حمله هوایی قرار داد
اسرائیل بانک متعلق به حماس را مورد حمله هوایی قرار داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
عضو شوید
نیروهای هوایی اسرائیل بانک متعلق به حماس را در شمال نوار غزه مورد هدف قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ارتش اسرائیل با نشر یک خبرنامه می‌گوید که نیروهای هوایی این کشور یک بلند منزل را در شمال نوار غزه مورد هدف قرار دادند، جای‌که یکی از نمایندگی های بانک متعلق حماس قرار داشته است.

در ادامه این خبرنامه آمده است: "چندی پیش، جنگنده‌های نیروهای دفاعی اسرائیل، یک بلند منزل را در شمال نوار غزه، جای که یکی از نمایندگی ها بانک متعلق به حماس قرار داشت، مورد هدف قرار دادند. این نمایندگی مدیریت جریان های نقدی روزانه حماس و گروه‌ نظامی انجام می‌داد، همچنان به کانال مالی حماس خسارت مالی زیاد وارد شد".

در شب 8 می، درگیری های گسترده ای بین فلسطینی ها و پولیس اسرائیل در بیت المقدس شرقی آغاز شد. شورش ها همزمان در دو منطقه آغاز شد - در نزدیکی کوه معبد و در محله شیخ جراح، جای که اخراج خانواده های عرب توسط محکمه اسرائیل در حال انجام است، به همین دلیل اعتراضات چندین روز ادامه داشت و به آشوب تبدیل شد.

عصر دوشنبه  اوضاع در سرحدات اسرائیل و نوار غزه فلسطین به شدت اوج گرفت. جناح های فلسطینی از غزه راکت به سمت اسرائیل پرتاب کردند. اسرائیل به نوار غزه حمله کرد اهداف نظامی حماس و جهاد اسلامی را بمبارد نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала