Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آماده خداحافظی با کاپیتان باشید؛ پیشنهاد پی‌اس‌جی به دست راموس رسید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید، پیشنهاد باشگاه پاریسن‌جرمن را دریافت کرده و این احتمال وجود دارد که این بازیکن اسپانیایی به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد.

به گزارش اسپوتنیک، موضوع تمدید قرارداد سرخیو راموس با باشگاه رئال مادرید این روزها تبدیل به یکی از نگرانی‌های اصلی هواداران این تیم تبدیل شده است. این در حالی است که با توجه به عدم پیشرفت طرفین در مذاکرات به نظر می‌رسد کاپیتان متعصب کهکشانی‌ها به درهای خروجی سانتیاگوبرنابئو نزدیک شده است.

راموس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
توقف مذاکرات راموس با رئال؛ پی‌اس‌جی در کمین کاپیتان

از باشگاه‌هایی همچون پاریسن‌جرمن، یوونتوس و منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی رئال مادرید یاد می‌شود و این بازیکن در حال مذاکره با این باشگاه‌ها است.
فوت مرکاتو امروز گزارش داده است که پیشنهاد پی‌اس‌جی به دست راموس رسیده است که از نظر مالی پیشنهادی بهتر از رئال داده اند.
راموس کمتر از شش هفته دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن می‌تواند آزادانه به پیشنهادهایش جواب دهد.
این در حالی‌ست که رئال با ارائه پیشنهاد یک ساله و کاهش 20 درصدی دستمزد به دنبال حفظ راموس است اما این بازیکن خواهان پیشنهاد دو ساله با کاهش 10 درصدی دستمزد برای ماندن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала