اجازه استفاده "واکسین لایت" در ونزویلا

© Sputnik / Russian Direct Investment Fundاجازه استفاده "واکسین لایت» در ونزویلا
اجازه استفاده واکسین لایت» در ونزویلا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
استفاده از واکسن ویروس کرونا ویروس تک جزئی روسیه اسپوتنیک لایت در ونزوئلا تأیید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس سرمایه‌گذرای مستقیم روسیه اعلام کرده است که ونزویلا پس از استفاده واکسین دو دوزه (اسپوتنیک وی)، درحال حاضر برای مقابله با ویروس کرونا اجازه استفاده واکسین اسپوتنیک لایت را صادر کرده است.

آزمایشات بین‌المللی بالینی واکسین اسپوتنیک لایت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2021
آزمایشات بین‌المللی بالینی واکسین "اسپوتنیک لایت"

وی افزوده است که واکسین اسپوتنیک لایت، به سرعت واکسیناسیون کمک می کند و به افراد بیشتری امکان می دهد تا از بیماری همه گیر در امان باشند.
وی گفته است که شرایط نگهداری و قیمت آن مزایای این واکسین است. هزینه آنها از 10 دالر بیش نیست و این باعث می شود که در سراسر دنیا در دسترس باشد.
پیش از این، صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، ک وزارت صحت روسیه، مرکز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالای و این صندوق، ثبت واکسین تک دوزی «اسپوتنیک لایت» ضد کرونا را اعلام می‌کنند. میزان اثربخشی این واکسین %79.4 است. شاخص اثر بخشی حدود هشتاد درصدی واکسن بیشتر از شاخص بسیاری از واکسین های دو دوزی است.
واکسین روسی «اسپوتنیک وی» تاکنون از سوی 64 کشور جهان با بیش از 3.2 میلیارد جمعیت مورد تایید قرار گرفته است. این واکسین به لحاظ شمار تاییدها از سوی نهادهای تنظیم کننده دارویی کشورها جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала