Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت شوک‌آور مندی و تمرین گروهی مارسلو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
خبرهای خوبی از مصدومین رئال مادرید به گوش میرسد و ممکن است باعث پایان فصلی خوب برای تیم پایتخت اسپانیا رقم بخورد.

به گزارش اسپوتنیک، تمرینات روز جمعه رئال مادرید در حالی پیگیری شد که مارسلو که به ادعای زیدان دچار مصدومیت شده بدون مشکل با تیم تمرین کرد.

در حقیقت مارسلو چهارشنبه هم بدون مشکل تمرین کرده بود و هیچ کس در کادر پزشکی اطلاعی از مصدومیت ادعایی زیدان ندارد. حضور مارسلو در تمرین امروز به شائبه درگیری لفظی مربی فرانسوی با کاپیتان دوم تیمش قوت بخشید. 

به هر صورت به نظر می رسد که اگر مشکلی هم میان این دو وجود داشته، زیدان نخواسته تیمش در مقطع پایانی فصل به حاشیه برود و با ادعای مصدومیت سعی کرده که از جنجال ها دور شود.

نکته مهم دیگر تمرین امروز مربوط به پا به توپ شدن فرلاند مندی بود. فرلاند با بانداژ تمرین کرد و بعید است که زیدان بخواهد در صورت عدم آمادگی صد در صدی روی او ریسک کند هر چند که لیست سفر به بیلبائو که فردا مشخص می شود، همه چیز را روشن خواهد کرد.

 این بار زیدان توجیهی برای قرار ندادن مارسلو در لیست ندارد هر چند که مندی احتمالا در بهترین حالت به بازی پایانی فصل مقابل ویارئال برسد.

​بازیکنان رئال مادرید به خاطر ساعت بازی رئال مادرید و گرانادا شب سختی را پشت سر گذاشتند. در حقیقت لالیگا بازی را در ساعت نامناسبی تعیین کرده بود.

 بازی در ساعتی برگزار شد که فرودگاه گرانادا بسته شده بود و به همین خاطر بازیکنان رئال با اتوبوس راهی مالاگا شدند و از ان جا با هواپیما برگزار کردند.

بازیکنان رئال مادرید ساعت پنج صبح به پارکینگ والدبباس رسیدند و سوار خودروهایشان شدند تا به خانه بروند و ساعت 11 صبح خود را برای تست کرونا در والدبباس معرفی کردند یعنی بازیکنان رئال شب کاملا سختی را داشتند و کاملا بدخواب شدند.

تمرین روز گذشته رئال مادرید از ساعت 12:30 ظهر آغاز شد. رئال در حالی به هفته 37 لالیگا می رسد که 24 ساعت کمتر از اتلتیکو استراحت کرده و عملا با بدنی ناآماده به بازی حساس در سن مامس می رسد. با این وجود تیم زیدان اگر بخواهد تا هفته 38 شانس داشته باشد باید بازی مقابل بیلبائو را ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала