Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دومین سهمیه اروپایی سری‌آ به نام آتالانتا شد

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
آتالانتا با پیروزی پُر گُل برابر جنوا، یک هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته سی‌وهفتم رقابت‌های سری، آتالانتا در ورزشگاه لئوجی فراری مهمان جنوا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 3-4 شکسته داد.
این پیروزی برای آتالانتا بسیار ارزشمند بود زیرا این تیم  در جایگاه دوم سری آ باقی ماند دومین سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را برای خودش قطعی کرد.


این تیم پس از اینتر که قهرمان رقابت های سری آ شد، دومین تیمی است که سهمیۀ لیگ قهرمانان اروپا را به دست می‌آورد و بدین ترتیب اکنون تکلیف دو سهمیه مشخص شده است و تنها دو سهمیه دیگر باقی مانده است که دو تیم از میان سه تیم میلان، ناپولی و یوونتوس آن را به دست خواهند آورد.
در حال حاضر میلان و ناپولی در جایگاهی بهتر نسبت به یوونتوس قرار دارند و شانس شان به مراتب بیشتر از بیانکونری‌ها است و به همین دلیل رونالدو و یاران کار بسیار دشوار برای حضور در رقابت‌های فصل بعدی لیگ قهرمانان  دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала