Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال جذب لاوتارو؛ رد کردن پیشنهاد بارسا تصمیم درستی بود

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
گفته می‍‌شود لاوتارو مارتینز بعد از رد پیشنهاد بارسا، حالا با پیشنهادی از سوی تیم رقیب و مقابل روبرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، توتو اسپورت ایتالیا گزارش داد بعد از عدم پیوستن لاوتارو مارتینز به بارسلونا، حالا پیشنهاد بزرگ دیگری از دیگر تیم بزرگ اسپانیا یعنی رئال مادرید برای این بازیکن در راه است.

رئال مادرید غول لالیگا در واقع به ملی پوش آرژانتینی علاقه مند است و این گزارش ادعا می کند که آنها یک قرارداد 9 میلیون یورویی در هر فصل به این مهاجم پیشنهاد می دهند، دو برابر بیشتر از چیزی که اینتر در تمدید احتمالی پیشنهاد خواهد داد.

این روزنامه ادعا می کند رئال مادرید برای جذب لاوتارو 90 میلیون یورو پیشنهاد می دهد، اینتر هنوز برای انتقال دفاع راست خود اشرف حكیمی، كه تابستان گذشته از رئال به نراتزوری نقل مکان كرد، قسط های این انتقال را پرداخت نکرده است.

در همین حال لاوتارو مارتينز ستاره تيم اينتر ميلان در جديدترين مصاحبه خود خبر از تمديد قرارداد با باشگاه خود داد. تيم اينتر به تازگي موفق شد پس از دوران مورينيو فاتح اسكودتو شود.

با وجود مشكلات مالي ناشي از همه گيري ويروس كرونا، به نظر ميرسد باشگاه اينتر لائوتارو مارتينز را فدا نميكند و ميخواهد او را در باشگاه حفظ كند .

سال گذشته باشگاه بارسلونا براي خريد ستاره آرژانتيني تلاش زيادي كرد، اما در نهايت ستاره تيم اينتر تصميم به ماندن در جمع نراتزوري گرفت.

مارتينز در اين باره گفت :

"من در اينتر بسيار خوشحال هستم و قصد جدايي ندارم. قرارداد جديد به زودي حل خواهد شد. من سال پيش واقعا به پيوستن به بارسلونا نزديك بودم و حتي شخصا با مسي صحبت كردم ،اما در نهايت تصميم گرفتم بمانم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала