روسیه پروازهای خود با 5 کشور از جمله عربستان را از سر می‌گیرد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه پروازهای خود با 5 کشور از جمله عربستان را از سر می‌گیرد
روسیه پروازهای خود با 5 کشور از جمله عربستان را از سر می‌گیرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع کرونا در روسیه می‌گوید که روسیه پروازهای خود با 5 کشور از جمله عربستان سعودی را از سر می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع کرونا در روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد، که روسیه از 25 ماه می سال روان، پروازهای خود را با عربستان سعودی، ایسلند، جمهوری مالت، مکسیکو و پرتغال از سر می‌گیرد.

از سرگیری پروازها در روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.03.2021
از سرگیری پروازها در روسیه

در این بیانیه آمده است: بر اساس نتایج بررسی‌ها، با در نظر گرفتن وضعیت اپیدمیولوژیک در هر کشور در جلسه ستاد تحت رهبری تاتیانا گولیکووا، معاون نخست‌وزیر روسیه، تصمیم بر آن شد که از 25 می 2021 به طور متقابل، پروازهای بین‌المللی منظم با عربستان سعودی، ایسلند، جمهوری مالت، مکسیکو و پرتغال از سر گرفته شود.

پروازها از مسکو دو بار در هفته به ریکیاویک و والتا، سه بار در هفته به کانکون، لیسبون و جده انجام می‌شود. علاوه بر این، هفته‌ای یکبار، از گروزنی و مخاچ‌قلعه به جده پرواز خواهند کرد.

طبق گزارش، تعداد پروازهای منظم با کوریای جنوبی، فنلاند و جاپان سر از تاریخ 25 می 2021 افزایش می‌یابد.

از اواخر ماه مارچ سال گذشته، به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا، روسیه پروازهای منظم و چارتر را با سایر کشورها (به استثنایی پروازهای صادراتی، محموله، پستی، صحی، بشردوستانه و برخی دیگر) متوقف کرد. از ماه اگست سال گذشته، روسیه به تدریج شروع به از سرگیری پروازهای بین‌المللی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала