Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی رئال ساز جدایی نواخت؛ پایان دوره دوم کاری زیدان نزدیک است

© REUTERS / SERGIO PEREZزين الدين زيدان، مدرب ريال مدريد
زين الدين زيدان، مدرب ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با اتلتیک بیلبائو در مورد آینده‌اش صحبت‌هایی را مطرح کرد که هواداران کهکشانی‌ها را شدیداً نگران ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه سن‌ مامس مهمان اتلتیک بیلبائو است و آخرین دیدار خارج از خانه برای زیدان و شاگردانش در فصل جاری محسوب می‌شود.
زین‌الدین زیدان دقایقی قبل در نشست خبری قبل از برگزار این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف صحبت کرد.

زیدان در مورد شرایط تیم گفت:" تیم مثل همیشه است. باید نگاه کنیم و کاری را انجام بدهیم که بتوانیم شرایط کنترل کنیم. می خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم. مقابل حریفی بسیار خوب بازی می‌کنیم و سعی می کنیم بیشترین تلاش خود را داشته باشیم."
سرمربی رئال در مورد آینده‌اش گفت:" اگر تصمیمی در مورد رفتن گرفته شود برای صلاح بازیکنان، باشگاه و اشخاص است. اگر بروم به این خاطر نیست که کار خودم را ساده کنم و بخواهم به عقب نگاه نکنم.  در هر لحظه شرایطی وجود دارد. گاهی باید بمانی و گاهی هم باید برای صلاح همه بروی."

وی در ادامه در مورد رابطه با رختکن صحبت کرد و گفت:" هر سال افتخار می کنم. بازیکان می خواهند رقابت کنند. بازی و  تمرین را دوست دارند. امروز بیشتر از همیشه چرا که مشکلات زیادی داشتیم. اتفاقات عجیبی رخ داد. تیم هرگز از تلاش دست نکشید. به امسال افتخار می‌کنم. همیشه احترام متقابل وجود داشته است. خودم بازیکن بوده‌ام و از نظر من بازیکنان مهمترین بخش هستند. باید آنها در جوی باشند که احساس راحتی داشته باشند. با احترام تلاش می‌کنیم. می‌دانیم که در کجا قرار داریم. در بهترین باشگاه دنیا هستیم و هر کدام سعی می‌کنیم که نقش خود را در این باشگاه بزرگ داشته باشیم."

زیدان در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که احتمال استعفای او در پایان فصل متصور است و رسانه‌های مادرید مدعی اند که سرمربی رئال در پایان فصل استعفا خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала