Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش مسی برای بارسایی شدن هالند چیست؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
بارسلونا برای راضی نگه داشتن لیونل مسی تمام تلاشش را برای جذب ستاره دورتمند خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، برسلونا خود را برای رقابت داغ در تابستان پیش برای جذب ستاره نروژی دورتمند آماده خواهد کرد و دلیل این کار نیز راضی نگه داشتن مسی برای مانن در تیم است.

این بازیکن 20 ساله که درخشش فق العاده در ترکیب زرد پوشان دورتمند از نیم فصل پیش داشته به شدت مورد علاقه تیم های بزرگی از جمله منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی و رئال مادرید نیز قرار دارد.

که در طول 18 ماه حضورش در جمع زنبورها 55 گل در 57 بازی به ثمر رسانده است، گفته می شود با 154 میلیون پوند در این تابستان در لیت فروش تیم آلمانی قرار دارد.

طبق گزارش The Sun در انگلیس، لاپورتا با توجه به بدهی یک میلیارد پوندی بارسا برای جذب او نا امید است، اما تلاشش را برای آوردن او به نیوکمپ خواهد کرد.

از سویی دیگر بارسا به این باور است که مسی نیز باید بماند و برای راضی نگه داشتن او هم که شده باید هالند بارسایی شود.

زیرا منابع نزدیک به باشگاه گفته اند، یکی از شرط های مسی برای تمدید قرارداد، ایجاد تیمی رقابتی و جذب بازیکنان بزرگ است.

البته اگر بارسا خواسته باشد برای این بازیکن 154 میلیون پوند هزینه کند، مسی شاید مجبور شود از دستمزد خود بکاهد تا هزینه های خرید هالند را برای تیمش فراهم کند.

به گفته موندودیپورتیوو، لاپورتا میداند که هدف اصلی رئال مادرید جذب امباپه است، پس بارسا یک قدم خود را برای جذب هالند نزدیک تر میبیند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала