Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک مصدوم دیگر روی دست زیدان؛ فهرست غایبان رئال طولانی‌تر شد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
ماریانو دیاز مهاجم رئال مادرید مصدوم شده و نمی‌تواند این تیم را در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در چهارچوب هفته سی‌‍وهفتم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، در ورزشگاه سن مامس مهمان اتلتیک بیلبائو است و دیدار بسیار دشواری در پیش دارد.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
زیدان: مارسلو مصدوم بود، تا آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

فهرست غایبان رئال مادرید برای این دیدار بسیار طولانی است و در حال حاضر دنی کارواخال، رافائل واران، لوکاس واسکز، فرلاند مندی و سرخیو راموس به دلیل مصدومیت و تونی کروس به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا، غایب اند و نمی‌تواند رئال را در دیدار برابر بیلبائو همراهی کنند.
به نظر می‌رسد که این فهرست طولانی‌تر نیز خواهد شد زیرا ماریانو دیاز مهاجم دومینیکنی و ماروین ستاره جوان رئال مادرید امروز در تمرینات حضور نداشتند و دلیل غیبت آن‎‌ها مصدومیت عنوان شده است.

در تمرینات امروز رئال مادرید اکثر ستاره‌های جوان و تیم B رئال مادرید حضور داشتند و به نظر می‌رسد که بار دیگر نقش جوانان در ترکیب کهکشانی‌ها در باسک پُر رنگ خواهد بود.
در تمرین امروز میگوئل گوتیرز، آنتونیو بلانکو، سرجیو آریباس، تاکوهیرو ناکای حضور داشتند و دیبی کیتا نیز به عنوان جانشین ماریانو به تمرینات دعوت شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала