Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب احتمالی فصل بعد بارسا

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
با تمدید قرارداد نیمار با پاریسن ژرمن، حالا گمانه زنی ها برای خرید های احتمالی بارسا شروع شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تمدید قرارداد نیمار با پی اس جی ثابت کرد که با وجود ترقه های مصنوعی لاپورتا ، خبری از جذب بازیکن برزیلی نیست. بارسا شرایط مالی مطلوبی ندارد و باید دستمزدهای بالایی را به بازیکنانش بپردازد و وقتی امکان خرید نیمار وجود ندارد، طبیعتا خبری از هالند هم نیست و به همین خاطر است که کاتالان ها تلاش می کنند که ترکیبشان برای فصل آینده را به ارزان ترین شکل ممکن ببندند.

به نظر می رسد که بارسلونا با خریدهایی ارزان قیمت برای فصل 22-2021 بسته خواهد شد. نهایی شدن خریدهای رایگان اریک گارسیا و سرجیو آگوئرو این را نشان می دهد. دو بازیکنی که کیفیت سطح بارسا را بالا می برند اما نمی توان آنها را ستاره به شمار آورد.

به طور مثال آرائوخو در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یورو می ارزد یعنی پنج میلیون یورو بیشتر از اریک گارسیا. از سویی آگوئرو نیز در ظاهر به عنوان مهاجم ذخیره خریده می شود و گزینه دیگر هم دیپای است که در صورت ماندن کومان خریدنش نهایی می شود.

 به این سه خرید رایگان می توان امرسون را هم اضافه کرد که بارسا با پرداخت 9 میلیون یورو صد در صد حق انتقال این دفاع راست برزیلی را در اختیار می گیرد و واینالدوم گزینه ای دیگر است هر چند که هنوز انتقال رایگانش از لیورپول به بارسا قطعی نشده است.

بارسلونا با بدهی 1173 میلیونی که 760 میلیون یورو از آن باید به صورت کوتاه مدت بازپرداخت شود باید خریدهایش در فصل 22-2021 را واقع گرایانه انجام بدهد. اولویت فعلی تمدید قرارداد مسی است و از سویی بریتویت در لیست خروجی قرار دارد تا آنسو فاتی به مهاجم فیکس تیم تبدیل شود و آگوئرو نیز ذخیره باشد.

 دیپای نیز می تواند در کنار مسی، گریزمان و دمبله خط حمله را تکمیل کند چرا که ترینکائو باید قرضی جدا شود. اگر گریزمان یا دمبله پیشنهاد خوبی داشته باشند هم ممکن است جدا شوند و کوتینیو جایی در آینده بارسا ندارد.

مدیران بارسلونا در خط هافبک به دنبال مشتری برای پیانیچ هستند و می خواهند ریکی پوچ به صورت قرضی جدا شود و آینده سرجی روبرتو هم روی هواست.

 از میان بازیکنان آکادمی، نیکو و احتمالا کویادو به تیم بزرگسالان می رسند و بوسکتس، پدری، دی یونگ و ایلایکس بخشی از تیم خواهند بود. بارسا شرایط جذب واینالدوم را در میانه زمین دنبال می کند و  رایان گرافنبرخ نیز گزینه ای برای آینده است و فعلا قرار نیست خریده شود.

در خط دفاعی خرید اریک گارسیا ، ترکیب را تکمیل می کند. اومتیتی جدا می شود و پیکه، آرائوخو، لنگله و مینگزا هم در ترکیب می مانند.  در پست دفاع راست نیز امرسون به دست ملحق خواهد شد. در سمت چپ هم جونیور جدا می شود و آلخاندرو بالده و آلبا در این پست قرار می گیرند. درون دروازه جایگاه ترشتگن تثبیت شده است و اینیاکی پنیا دروازه بان ذخیره خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала