Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارکا از تیتر: "رائول جانشین میشود" استفاده کرده است+عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رائول
رائول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
روزنامه نزدیک به باشگاه رئال مادرید از علاقه بازیکن سابق این تیم و سرمربی بر حال تیم دوم رئال مادرید به عنوان جانشین زیدان پرده برداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، رائول گونزالس سرمربی کنونی کاستیا پس از فصلی مشکل  حالا در آستانه صعود به لیگ دسته دو قرار دارد. خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به فلورنتینو پرز گزارش داده است که رائول اصلی ترین گزینه جانشینی زیدان است و هیچ بعید نیست که به زودی سرمربی رئال شود.

در حقیقت رائول سالها برای مربیگری تلاش کرده است. او از دوران حضورش در السد به مربیگری فکر می کرد و بعد از آن در تیم نوجوانان رئال مشغول به کار شد و مراحل ترقی را پله پله طی کرد که در دوران مربیگری کاملا موفق بوده است و حالا به نظر می رسد که اگر زیدان در پایان فصل استعفا بدهد بدون تردید جاشنین او خواهد شد. 

رائول اولین چمپیونزلیگ جوانان تاریخ رئال مادرید را برده است. نکته مهم در مورد رائول این است که به خوبی جوانان کاستیا را می شناسد. بازیکنانی نظیر چوست، بلانکو، میگل گوتیرز، آریباس، ماروین و … با نظر رائول می توانند به تیم بزرگسالان رئال برسند و تغییرات آغاز می شود.

فلیکس در گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که رائول ثابت کرده که توان جانشینی زیدان را دارد و اگر کاستیا به لیگ دسته دو برسد عملا او با رزومه ای درخشان به تیم بزرگسالان می رسد هر چند که در حال حاضر به عنوان شماره هفت محبوب و اسطوره ای رئال مادرید یکی از فاکتورهای اصلی یعنی محبوبیت را در میان هواداران رئال مادرید دارد.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала