Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز دلیل تمایل رفتنش به آمریکا را فاش کرد

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
عضو شوید
مهاجم اتلتیکو مادرید در مورد وضعیت حال و آینده خود صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای باشگاه اتلتیکومادرید در اولین فصل حضورش در این تیم روزهای خوبی را سپری کرد و در نبردی جذاب به همراه اتلتیکو در کورس قهرمانی مسابقات این فصل لالیگا قرار دارد. او که در آغاز این فصل از بارسلونا رانده شد، می گوید صحبت های منتقدانش باعث ایجاد انگیزه در او شده است تا عملکردی خوب داشته باشد. او در این باره گفت:

 “هر کسی از چالش خوشش می آید و آمدن به اتلتیکو به دلایل فراوانی چالش بسیار بزرگی برای من بود. سال گذشته انتقادات زیادی از من شد و کارشناسان می گفتند دیگر نمی توانم برای باشگاه های بزرگ و کسب جام رقابت کنم و دیگر در سطح بازی برای بارسلونا نیستم. در سطح فردی، این صحبت ها چالش ساز است و باعث می شود بخواهید نشان دهید همچنان در کنار بزرگان فوتبال جا دارید. وقتی به اتلتیکو آمدم، می خواستم نشان دهم چرا برای سالیان طولانی چنین بازیکنی بوده ام.این مساله را با هیجانی زیاد، چالشی بزرگ در نظر گرفتم. از هیچ چیز پشیمان نیستم. کاملا برعکس علاقه زیادی دارم تا توانایی هایم را نشان دهم.”

او در مورد حضور در اتلتیکو مادرید نیز می گوید:

 “از حضور در اتلتیکو پشیمان نیستم. وقتی دری به رویتان بسته می شود، هفت در بزرگتر به رویتان باز می شود. اتلتیکو خانواده ای بزرگ است و هیچکس فکر نمی کند از بقیه بهتر است. رقابتی سالم در این تیم وجود دارد.”

سوارز می گوید ناراحت است که هیچ هوادارای اجازه حضور در استادیوم را ندارد تا از دیدن گل های او در این فصل لذت ببرد:

 “شور و شوق هواداران چیزی است که خیلی دلم برایش تنگ شده است. بازی در استادیوم پر و با جوی خاص چیزی است که خیلی در نبودش اذیت شده ام. ضمن این که خانواده و فرزندانم نیز از حضور در استادیوم پر لذت می برند و امیدوارم خیلی زود این اتفاق صورت بگیرد.”

​شادی کردن بعد از گل در ورزشگاه پر از تماشاگر واندا متروپولیتانو چیزی است که سوارز امیدوار است به زودی اتفاق بیافتد:

“هیچ تصوری از آن ندارم. امیدوارم این لحظه به زودی اتفاق بیافتد و قطعا مساله خاصی خواهد بود زیرا می دانم هواداران اتلتیکو بابت زحماتی که بازیکنانشان می کشند بسیار قدردان هستند. در زمین بازی به عنوان یک تیم تلاش می کنیم تا دستاوردهای خوبی داشته باشیم و رضایت هواداران را به دست بیاوریم اما در زمینه فردی، وقتی هواداران تشویق تان می کنند، اتفاق بسیار ویژه ای است.”

مهاجم اروگوئه ای در مورد آینده اش و بازی در آمریکا قبل از بازنشستگی نیز گفت:

 “دو سال پیش و وقتی در بارسلونا بودم، شاید دوست داشتم به آنجا بروم اما شرایط عوض شده است و در حال حاضر در اتلتیکومادرید راضی هستم. می خواهم چند سال دیگر به بازی ادامه دهم و توانایی هایم را به نمایش بگذارم و وقتی زمانش رسید در مورد گزینه هایم در دسترسم تصمیم می گیرم. قطعا سخت است. دوست دارم در آمریکا بازی کنم اما کسی چه می داند چه اتفاقی می افتد.”

سوارز در مورد تیم ملی نیز گفت:

“آرزویم این است در جام جهانی قطر هم به میدان بروم و بعد از آن فکر می کنم زمان خداحافظی از تیم ملی فرا برسد. هم به خاطر بالا رفتن سنم و هم به این خاطر که بازیکنان جوان تر پشت خط نمانند و شانس داشته باشند. وقتی زمانش برسد، تصمیم مناسبی خواهم گرفت. برای مدت زمانی طولانی روی این مساله فکر کرده ام. “

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала