Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکومادرید 2 اوساسونا 1؛ کامبک شیرین تر از عسل تیم سیمئونه با گل طلایی سوارز

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکومادرید در حالی 1-0 عقب بود اما با دو گل به بزای برگشت تا با کامبک شیرین همچنان در آستانه قهرمانی قرارداشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که امشب در واندامیتروپولیتانو از اوساسونای نیمه جدولی میزبانی می‌کرد، با وجود تساوی در نیمه اول، با گل دقیقه پایانی سوارز به برتری شیرین و بی نهایت مهم دست یافت.

در این دیدار ضربات لوئیز سوارز در دقیقه 22 و از سائول در دقیقه 43 به تیر عمودی دروازه حریف برخورد کرد و فرصت گل‌زنی را از این تیم گرفت تا نیمه اول 0-0 شود.

در نیمه مربیان، میزبان یک گل پیش افتاد اما با بررسی ویدیویی مردود دانسته شد. در ادامه این تیم مهمان بود که با ضربه سر دیدنی آنته بودیمیر در دقیقه 75 روی پاس روبن گارسیا 1-0 پیش بیفتد.

در ادامه فشار بی امان اتلتیکو افزایش یافت که طی آن رینان لودی در دقیقه 82 و پس از آن هم لوئیز سوارز در دقیقه 89، دوبار دروازه اوساسونا را گشودند که هر دو گل روی پاس کاراسکو به ثمر رسید.

با این کامبک و برتری شیرین، تیم سیمئونه 83 امتیازی شد و صدر جدول را همچنان در اختیار گرفت تا قهرمان فصل به بازی هفته آخر کشیده شود.

در سوی دیگر اوساسونا هم 44 امتیازی و در رده یازدهم ابقا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала