برق شهر کابل مجددا وصل شد

© Photo / FB/د افغانستان برښنا شرکتبرق شهر کابل مجددا وصل شد
برق شهر کابل مجددا وصل شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
این شرکت می‌گوید که کار ساخت و نصب این پایه و دو پایه‌ی دیگر که چند روز قبل در ولسوالی کلکان ولایت کابل به اثر انفجار منهدم شده بود به شدت جریان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت برسانی برشنا با نشر خبرنامه امروز یک‌شنبه (16 می)، اعلام کرد که کارمندان تخنیکی کابل برشنا و تیم ولتاژ بلند د افغانستان برشنا شرکت با تلاش های جدی و خستگی ناپذیر توانستند که لین برق واراتی در ساحه‌ی شهرک طلایی واقع ناحیه هفدهم شهر کابل را به گونه‌ی موقت وصل نمایند.

سخنگوی طالبان: انفجار پایه های برق کار ما نیست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
سخنگوی طالبان: انفجار پایه های برق کار ما نیست

در ادامه این خبرنامه آمده است که مشترکین آگاه اند که دو شب قبل یک پایه برق وارداتی از سوی دشمنان روشنایی با انفجار ماین ها منهدم شد که در نتیجه برق هشت ولایت به شمول کابل قطع گردید.

این شرکت تاکید دارد که کار ساخت و نصب این پایه و دو پایه‌ی دیگر که چند روز قبل در ولسوالی کلکان ولایت کابل به اثر انفجار منهدم شده بود به شدت جریان دارد.

ده افغانستان برشنا می افزاید که در جریان دو هفته گذشته 13 پایه برق در ولایت های مختلف از مخالفین دولت منهدم و یا قسماً تخریب شده است.

این شرکت همچنان از نهاد امنیتی می‌خواهد که در قسمت بازداشت عاملین تخریب پایه ها و سپردن آنان به پنجه‌ی قانون با قاطعیت عمل نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала