Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن دیوانه وار طرفداران گلاسکو در اوج شیوع ویروس هندی+ویدیو

© REUTERS / CARL RECINEهواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain
هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
نزدیک به 20 تن از هواداران تیم فوتبال گلاسکو رنجرز پس از قهرمانی شیرین و تاریخی این تیم در رقابت های لیگ اسکاتلند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش رسانه های محلی پس پیروزی 4 بر0 تیم گلاسکو با سرمربی گری استیون جرارد مقابل آبردین و جشن قهرمانی تیم فوتبال گلاسکو رنجرز در لیگ اسکاتلند، در مرکز شهر گلاسکو طرفداران این تیم به خیابان های مختلف شهر ریختند و با توجه به محدودیت های کرونایی و نگرانی از شیوع کرونای هندی در این کشور، جشن خیابانی را برگزار کردند.

در این جشن های خیابانی که با روشن کردن آتش و بمب های دودزا بود، سه افسر پلیس زخمی شدند و البته 20 هوادار گلاسکو هم دستگیر شدند.

البته این هوادران تنها به جشن و شادی نپرداخته، بلکه به دوکان ها حمله ور شدند و اموال مردم را غارت کردند.

حزب ملی اسکاتلند، این رفتار طرفداران رنجرز را "خودخواه و غیرمسئولانه" خوانده و عملکردشان در خیابان ها را به شدت محکوم کرده است.

این جشن خیابانی در حالی شدت گرفت که موارد مثبت کرونا در گلاسکو در روز جمعه تا 3.5 درصد افزایش یافته و تحقیقات انجام شده نشان می دهد که ویروس هندی به شدت در این کشور در حال رشد و شیوع است.

خلاصه بازی و جشن قهرمانی گلاسکو 

جشن و شادی طرفداران گلاسکو

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала