روسیه خواهان مذاکرات اسرائیل و فلسطین در مسکو است

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه خواهان مذاکرات اسرائیل و فلسطین در مسکو است
 روسیه خواهان مذاکرات اسرائیل و فلسطین در مسکو است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
رئیس کمیته امور بین المللی دومای دولتی روسیه (مجلس نمایندگان)، در روز شنبه گفت که کشورش آماده ارائه یک پلت فرم برای مذاکرات در مورد حل و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل است.

به گزارش اسپوتنیک، لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین المللی دومای دولتی روسیه، در روز شنبه گفت که کشورش آماده ارائه یک پلت فرم برای مذاکرات در مورد حل و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل است.

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی و امنیت اتحادیه اروپا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2021
اتحادیه اروپا توانایی حل مسئله اسرائیل و فلسطین را ندارد

لئونید اسلوتسکی گفت: "ما همچنین پیشنهاد می دهیم" چهار گانه "دیگری - از قبل خاورمیانه به معنای كاملاً جغرافیایی شامل اسرائیل، فلسطین و آن كشورهای عربی كه اخیراً روابط دیپلماتیک با اسرائیل برقرار كرده اند- مصر، اردن، امارات متحده عربی و عربستان سعودی تشکیل شود.

اسلوتسکی از طریق پخش Soloviev LIVE در یوتیوب گفت: "ما آماده ارائه بستر مسکو هستیم. وی روشنی انداخته گفت که ما یعنی روسیه، یعنی وزارت خارجه و دومای دولتی (مجلس نمایندگان).

اسلوتسکی در پایان گفت: "اما این هنوز نیتی است که محقق نشده است. من فکر می کنم ما باید واقعاً قدم هایی را باید برداریم تا" چهارگانه "خاورمیانه در آینده نزدیک تشکیل شود.  

گفتنی است تنش در مرز غزه با فلسطین طی روز های اخیر افزایش یافته و با حملات راکتی نیروهای مقاومت از یکسو و حملات هوایی و توپخانه ای ارتش اسرائیل از سوی دیگر همراه بوده است. ارتش اسرائیل در ادامه حملات سنگین هوایی خود ده‌ها هدف در نوار غزه را بمباران کرد. از سویی گروه‌های شبه‌نظامی فلسطینی نیز ده‌ها شهر و شهرک اسرائیلی را در این روز هدف راکت‌های خود قرار دادند. اوایل روز 15 می (شنبه) مشخص شد که طی چهار روز گذشته در نوار غزه در نتیجه گلوله باران اسرائیل بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، بر اثر حملات اسرائیل به غزه، 122 تن از جمله 31 کودک و 20 زن کشته و بیش از 900 تن نیز زخمی شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала