Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان به یوونتوس و آلگری به رئال مادرید می‌رود؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
با جدایی زیدان از رئال در پایان فصل حالا شایعات مقصد بعدی این مربی فرانسوی و جانشین او در رئال مادرید، از دیشب تا حالا سوژه اصلی رسانه‌ها شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رسانه "اوندا سرو" فاش کرد، زیدان پیش از دیدار با سویا و‌ در جریان آخرین تمرینات این تیم قبل از این دیدار یعنی روز جمعه، به شاگردانش اعلام کرده که در پایان فصل از رئال مادرید جدا خواهد شد.

گزارش‌ها در ایتالیا و اسپانیا حاکی از آن است که زیدان یکی از نامزدهای جایگزینی آندره پیرلو در  یوونتوس می‌باشد زیرا نتایج پیرلو با یوونتوس به هیچ وجه انتظارات مدیران بانوی پیر را برآورده نکرده است.

یووه با هدایت پیرلو پس از 9 قهرمانی متوالی در سری آ، نه تنها در این فصل قهرمانی را از دست و به اینتر داد، بلکه امکان دارد در اتفاقی تلخ و فوق العاده نا‌امید کننده سهمیه لیگ قهرمانان را از دست دهد و پس از سالها حضور در این مسابقات، به لیگ اروپا برود.

البته پیرلو یک پایه فینال جام حذفی ایتالیا است و تنها جام باقی مانده برای او و بانوی پیر، دیدار نهایی کوپا و جدال با آتالانتا است که پنجشنبه شب برگزار خواهد شد.

از طرف دیگر منابع اسپانیایی و نزدیک به رئال مادرید تایید کردند که ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس جایگزین زیدان در سانتیاگو برنابئو خواهد بود و حتی هفته گذشته نیز با مدیران رئال دیدار کرده است.

خبر رفتن زیزو به تورین و آمدن آلگری به‌ رئال در حالی مطرح می‌شود که از آلگری به عنوان جانشین پیرلو در یووه هم یاد شده و حتی دیروز عکسی از او در شهر تورین دیده شد که این شایعات را بیشتر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала