Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان پیچیده در انتظار رئیس کار بلد؛ برنامه پرز برای رئال جدید چیست؟

© Photo / DHAReal Madrid Başkanı Florentino Perez ile rövanş maçında cezalı olan Sergio Ramos arasında bir tartışma yaşandığı iddia edildi.
Real Madrid Başkanı Florentino Perez ile rövanş maçında cezalı olan Sergio Ramos arasında bir tartışma yaşandığı iddia edildi. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید روی طرحی برای ساخت رئال مادرید جدید بدون زیدان کار میکند.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد در کمتر از ده روز بعد زیدان به طور رسمی از هدایت رئال مادرید کناره گیری خواهد کرد و رئیس باشگاه باید به زودی جایگزین مناسبی در حد و اندازه های رئال برای تیمش پیدا کند.

روزنامه مارکا در گزارشی میگوید که پرز رئیس رئال تابستان پر فشار و پیچیده ای را برای تقویت رئال مادرید در پیش خواهد داشت.

به گفته این گزارش، پرز باید روی تمدید قرارداد با سرخیو راموس، مارسلو و لوکاس وازکز کار خواهد کرد، و ضمن آن روی فروش ایسکو بازگشت به سود باشگاه گرت بیل و جذب بالقوه کیلیان امباپه یا ارلینگ هالاند تمرکز خواهد کرد.

جلسه با زیدان

در حالی که پرز معتقد بود زیدان به کارش در رئال ادامه میدهد، اما در نهایت این سرمربی فرانسوی تصمیم دارد در تابستان آتی از جمع کهکشانی ها جدا شود.

با این حال هنوز هیچ ضحبت رسمی میان سرمربی و رئیس باشگاه در خصوص این جدایی صورت نگرفته و زیدان تنها قبل از آخرین تمرین تیمش برابر سویا این موضوع را به شاگردانش گفته است.

فلورنتینو البته امیدواراست که زیدان را برای ماندن متقادعد کند، اما اکنون این مسئله پیچیده تر از گذشته است و کار آسانی نیست.

در حال حاضر نام های رائول گونزالس، ماسیمیلیانو آلگری، کارلو آنجلوتی و یواخیم لو به عنوان جانشینان احتمالی زیدان دیده میشود.

رائول اسطوره باشگاه که نتایج خوبی با تیم کاستیا کسب کرده یکی از گزینه های اصلی برای هدایت رئال است، اما وی به شدت در محراق توجه فرانکفورت در بوندسلیگا است و حتی نمایندگان باشگاه برای مذاکره با او به مادرید سفر کردند.

آلگری مدت هاست بیکار و بدون تیم است و لو نیز پس از جدایی اش از تیم ملی فوتبال آلمان گزینه دیگر است.

هر چند رسانه های انگلیسی از آنجلوتی هم یاد کرده اند، ولی این مرد ایتالیایی با اورتون هنوز قرارداد دارد.

راموس اولویت بعدی است

پس از روشن شدن زیدان و جانشین او، پرز باید روی ماندن یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش کار کند. قرارداد سرخیو راموس که هنوز تمدید نشده است.

 زمان آن فرا می رسد که آینده سرخیو راموس حل شود ، هیچ یک از طرفین هیچ زمینه ای را واگذار نمی کنند.

45 روز دیگر قرارداد او به پایان می رسد و او میتواند بعنوان بازیکن آزاد رئال را ترک کند.

البته رئال از جذب داوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ دل جمع است و به همین خاطر آینده نه تنها راموس، بلکه دیگر مدافع تیم، رافائل واران هم مشخص نیست.

گزارش حاکی از آن است که واران قصد تمدید قراردادش را ندارد و تصمیمش را برای جدایی از رئال گرفته است.

با این حال در صورتی او نخواهد بماند، بهترین کار فروش او در این تابستان است تا تیم بتواند از فروش او درآمدزایی هم داشته باشد.

با این حساب بعید است که در فصل بعد زوج راموس و واران در کنار هم باشند و طبق شواهد خروج یکی از این دو مدافع با تجربه از رئال حتمی است.

تمدید با لوکاس و جدایی ایسکو – مارسلو

یکی دیگر از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل تمام میشود، لوکاس وازکر است که از چند تیم مطرح از جمله بایرن مونیخ هم پیشنهاد دارد. به نظر میرسد کار تمدید با وازکز خیلی سخت نیست، زیرا طرفین برای ماندن در مادرید وجه مشترک ندارند.

اما اوضاع برای دو بازیکن دیگر رئال متفاوت است. به نظر میرسد ایسکو و مارسلو آخرین فصل حضورشان در این تیم را سپری خواهند کرد.

عملکرد نه چندان خوب این دو تیم باعث شده تا خودشان هم احساسی جدایی را داشته باشند.

بیل و هازارد

تابستان امسال گرت بیل پس از یک سال حضور قرض در تاتنهام به رئال مادرید باز خواهد گشت.

البته با توجه به پیشرفت نسبتا خوبی که در تیم لندنی داشته، باید دید سپرز قرارداد او را دائمی خواهد کرد یا خیر.

مشکل بیت با توجه به فورم نه چندان خوبش دستمزد نجومی 17 میلیون یورو در هر فصل است که کار را برای هر تیمی سخت میکند.

در مورد هازارد هم شرایط طوری پیش میرود که ظاهرا رئال از حضور دو ساله او در تیم اصلا راضی نیست و در صورت دریافت پیشنهاد خوب تصمیم دارد او را به تیم دیگری واگذار کند.

امباپه – هالند

با تمام این ها پرز به خوبی میداند که رئال در صورتی میتواند دوباره یک تیم مدعی و خطرناک شود که دسته کم هر دو و یا یکی از ستاره های بی چون و چرای فوتبال اروپا را در تیم داشته باشد.

ارلینگ هالند و کیلیان امباپه که مشتریان زیادی در تابستان خواهند داشت، ستاره هایی هستند که در رادار تابستانی رئال هستند و باید دید پرز جذب موفقانه آنان چه تدبیری خواهد اندیشید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала