Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین زیدان کیست؟ زیرو چه زمانی گفت میرود؟

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
عضو شوید
زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید قبل از این که جدایی اش در پایان فصل از رئال را به شاگردانش اعلام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته خبر جدایی از رئال در پایان فصل به شدت در رسانه ها منتشر شد.

بسیاری از رسانه های معتبر از جمله گل گزارش دادند که زیدان در پایان فصل از جمع کهکشانی با کسب هر نتیجه ای در این فصل جدا خواهد شد و وی این موضوع را نیز به مدیران تیمش هم اطلاع داده است.

زیدان البته امیدوار استاز  تیمش با قهرمانی در این فصل لالیگا خداحافظی کند تا وداع باشکوهی با تیم محبوبش داشته باشد.

طبق گزارشی که در اوندا سرو منتشر شده و مارکا هم آ« را تایید کرده است، زیدان شنبه گذشته و قبل از بازی برابر سویا پس از تمرین با بازیکنان این موضوع را با آنان مطرح کرده و به شاگردانش تاکید کرده است که در پایان فصل از جمع شان جدا خواهد شد.

این گزارش گفته به همین خاطر حتی نشست خبری این مسابقه نیز با تاخیر آغاز شده است.

زیدان حتی در رختکن هم در این خصوص با شاگردانش صحبت کرده و با تاکید اینکه روی تصمیمش قاطع است، جدایی اش از رئال در تابستان را اعلام کرده است.

مارکا مدعی است که جدایی زیدان در پایان فصل پس از پایان آخرین بازی رئالی ها که شاید با قهرمانی این تیم نیز ادغام شود به طور رسمی رسانه ای خواهد شد.

زیدان با رئال مادرید 11 عنوان کسب کرده است که البته این عدد میتواند به زودی 12 شود، زیرا رئال مادرید با هدایت این مرد فرانسوی شانس قهرمانی در این فصل لالیگا را نیز دارد.

زیدان کجا میرود؟

با وجودی که تا کنون آینده این سرمربی خوش نام مشخص نیست، اما بسیاری از رسانه ها از نزدیکی وی به نیمکت تیم سابقش یوونتوس سخن زده اند. مدیران یووه با توجه به نتایج ضعیف پیرلو در این فصل و از دست رفتن قهرمانی پس از 9 سال متوالی به فکر قطع همکاری با او هستند و زیدان یکی از گزینه ها برای فصل بعد این تیم است.

جانشیان زیدان

بدون شک با تایید خروج زیدان در پایان فصل مدیران رئال برای جانشینی او فکری خواهند کرد.

در حال حاضر نام سه سرمربی برای گرفتن نیمکت رئال شنیده میشود، یکی رائول گونزااس اسطوره سابق باشگاه و مربی کاستیا ( تیم دوم رئال مادرید ) دیگری مکسی آلگری سرمربی نامدار ایتالیایی و سابق یوونتوس است و سومی یواخیم لوو سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان است که هانسی فلیک جایش را گرفته است.

پرز سه فصل پیش به دنبال الگری بود اما با پاسخ منفی سرمربی ایتالیایی روبرو شد چراکه او می خواست به کار خود در یوونتوس ادامه بدهد. دوباره تماس های مستقیمی میان طرفین در جریان است. الگری اکنون در دسترس است و این بار به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت می دهد.

با تمام این ها البته طوری که مارکا میگوید، رائول بهترین گزینه برای هدایت رئال است و نتایج خوبش در کاستیا نیز به این حضور مهر تایید میزند.

مدیران رئال خوش بین هستند که رائول هم بتواند همانند زیدان که از تیم دوم به نیمکت اصلی رئال رسید، نتایج خوبی با این تیم بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала