Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت بتیس پس از سال به اروپا

© AFP 2023 / Cristina QuiclerMarc Bartra, futbolista español
Marc Bartra, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
رئال بتیس پس از بازی امشب در لیگ، بازگشت دوباره خود به لیگ اروپا را قطعی ساخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال رئال بتیس با برتری یک گله امشب مقابل هوئسکا، بازگشت خود در لیگ اروپا در فصل آینده را پس از سه سال تضمین کرد.

ودی بلانکو اما در آخرین هفته باید با سلتاویگویی مصاف بدهد که بارسلونا را 2-1 شکست داده است.

این تیم اکنون ششم جدول است و در میان 7 تیم اول قرار گرفته است اما آنها در بازی نهایی تلاش می‌کنند که با برتری حداقلی رفتن شان به لیگ اروپا را قطعی کنند. زیرا تیم هفتم در لیگ کنفرانس بازی خواهد کرد، تورنمنت جدیدی که از سال آینده آغاز می‌شود.

پلیگرینی در حال حاضر هدف اصلی باشگاه را هنگامی که در تابستان گذشته روی او شرط بندی کرد، در دست دارد. در هلیوپولیس آنها تمام نامه‌ها را به شخصیت مربی خود سپردند و او بیش از هر چیز پاسخ داد و از یک تیم پُر از کمبود استفاده کرد تا در یک سال گذشته پاسخگوی انتظارات باشد. او چیزهایی را تصحیح کرد، سطح بعضی از قطعات را بالا برد و به افرادش انگیزه داد که به یک شخصیت رقابتی که تاکنون وجود نداشت پایبند بمانند. نتیجه در حال حاضر روی میز است که منتظر نهایی کردن موقعیت نهایی و مقصد قاره‌ای است که اهدا خواهد شد.

کیکه ستین آخرین نفری بود که بتیس را به مسابقات اروپایی رساند. او این کار را پس از اولین فصل‌اش در بتیس در فصل 2017-2018، قبل از این‌که یک سال نامنظم را تجربه کند و جای خود را به روبی بگذارد که او نیز روش صحیحی برای رسیدن به این ماموریت پیدا نکرد، به این امر رسید. باشگاه وردیبلانکو بعد از یک سال که بحران اقتصادی سختی را پشت سر می‌گذارد و عدم اطمینان در مورد برنامه ریزی‌هایی که می‌تواند در تابستان انجام دهد، با امید بیشتری به آینده نگاه می‌کند. گذرنامه اروپایی اولین قدم توهم است و شاید همان موردی باشد که چند ماه پیش انتظار می‌رفت، و مانوئل پلگرینی مروج بزرگ آن خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала