Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به مشتریان هالند؛ دورتموند شرایط حفظ ستاره نروژی را مهیا کرد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
احتمال این که دورتموند فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، بسیار بالا است و این می‌تواند به ماندن ارلینگ هالند در این تیم کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل ارلینگ هالند به سران باشگاه بروسیا دورتموند اعلام کرد که تنها در صورت صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا، برای یک فصل دیگر خواهد ماند و در غیر آن راهی باشگاهی خواهد شد که در چمپیونزلیگ حضور داشته باشد.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
ورزش
هالند و امباپه به رئال نیاز دارند؛ نه رئال به آن‌ها!

حالا و با توجه به پیروزی 3-1  شب گذشته دورتموند برابر ماینتس، این تیم با 61 امتیاز به همراه تیم وولفسبورگ که امتیاز مشابه با زنبورها کسب کرده، سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل بعدی خود را قطعی کرده است و قطعا فصل بعد در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
به این ترتیب تنها شرط هالند برای ماندن در دورتموند برآورده شده و احتمال ماندن او بیشتر از قبل افزایش یافته است.
براساس گزارش اسپورت، این خبر می‌تواند برای باشگاه‌های بارسلونا، رئال مادرید، منچسترسیتی و سایر باشگاه‌‌های اروپایی بسیار بد باشد زیرا آن در تلاش بودند تا این بازیکن را در تابستان پیشرو به خدمت بگیرند.
دورتموند در حالی به حفظ هالند خوشبین است که میشل زورک مدیر ورزشی این باشگاه قبل از این اعلام کرده بود که به هیچ عنوان ستاره نروژی خود شان را در نقل‌وانتقالات تابستان نخواهند فروخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала