Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان به قولش عمل کرد

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید هفتۀ پیش به صراحت اعلام کرد تیمش برای قهرمای تا آخرین بازی می‌جنگد و او به این قولش عمل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا رسما از لالیگای این فصل خداحافظی کرد. شاگردان کومان شب گذشته با نتیجه دو بر یک مغلوب سلتاویگو شدند و آرزوی قهرمانی به خواب رفت.

Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
به جنگ برای فتح لالیگا ادامه خواهیم داد؛ ترک رئال مادرید؟ دروغ است!

رئال مادرید شب گذشته با نیتجه یک بر صفر توانست اتلتیکوبیلبائو را شکست دهد. اکنون اتلتکیومادرید و رئال مادرید، دو تیم هم‌شهری مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لالیگا هستند. زین الدین زیدان هفته ها قبل به صراحت اعلام کرد که رئال مادرید عنوان قهرمانی لالیگا را تا آخرین بازی دنبال خواهد کرد و او شب گذشته به قول خودش عمل کرد.

صرف نظر از اینکه آیا آنها در نهایت موفق به کسب جام می شوند یا خیر، کهکشانی‌ها تسلیم نشده اند و تحت فشار قرار گرفتن اتلتیکو مادرید در آخرین روز مسابقه این فصل است.

17 بازی بدون شکست؛

رئال مادرید در سه ماه گذشته عملکرد خوبی از خود را نشان داده است. شاگردان زیدان در 17 بازی بدون باخت به میدان رفته و 12 برد و 5 تساوی بوده است. از آنجایی که شاگردان زیدان در تاریخ 30 جنوری به لوانته باختند، با وجود مصدومان فراوان و برنامه‌ای فرشده، موفق به کسب 41 امتیاز از 51 امتیاز احتمالی لالیگا شده اند.

در آن زمان سویا با ثبت 11 پیروزی، چهار شکست و دو تساوی 35 امتیاز کسب کردند؛ در حالی که بارسلونا 36 امتیاز را با 11 برد ، سه باخت و سه تساوی کسب کرد.

فشار تا آخر؛

اتلتیکو مادرید از ماه فبروری نیز با مشکل روبرو شده است. زیرا شاگردان سیمئونه با کسب 9 برد، 3 شکست و 6 تساوی، 33 امتیاز از 54 امتیاز را به دست آورده اند. رئال مادرید اکنون پنج امتیاز از بارسلونا و 7 امتیاز از سویا جلوتر است و شب گذشته موفق شد فاصله‌اش با صدرنشین لالیگا را به دو امیاز برساند.

اکنون روخی بلاکو اینجاست تا برای کسب عنوان قهرمانی تا آخرین بازی فصل رقابت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала