Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرناندز در حد و اندازه‌های دی‌بروینه نیست

© REUTERS / MASSIMO PINCAManchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal
Manchester United's Bruno Fernandes celebrates scoring their second goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
بیلی شارپ ستاره سابق منچستریونایتد، از برونو فرناندز انتقاد کرده‌ و می‌گوید که او در حد و اندازه‌های کوین دی‌بروینه نیست.

به گزارش اسپوتنیک، برونو فرناندز از زمان پیوستن به منچستر یونایتد در جنوری 2020، مورد ستایش همه قرار گرفته و در این فصل 28 گل برای تیمش در همه رقابت ها به ثمر رسانده است.

برونو فرناندس ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.04.2021
ورزش
15 ماه، 20 پنالتی، 19 گل؛ فرناندز آقای پنالتی‌

اما بیلی شارپ، که به عنوان بازیکن یونایتد سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد است، از فرناندس انتقاد کرده و می‌گوید که او بیش از حد توپ از دست می‌دهد‌ و تأکید میکند که او هنوز در سطح پایین‌تری نسبت به کوین دی‌بروینه قرار دارد.

او به GentingBet گفت:" از دید من فرناندز یکی از بهترین بازیکنان لیگ نیست. درست است که در موقعیت مناسب پاس گُل می‌دهد، گُلزنی می‌کند و ضربه آزاد را به جال دروازه می‌چسپاند اما در 10 الی 15 دقیقه را در هر بازی هدر می‌دهد و توپ‌های زیادی را از دست می‌دهد. فرناندز جز سه بهترین هافبک‌های لیگ برتر نیست و نسبت به دی‌بروینه در سطح پایین‌تری قرار دارد."

شارپ در حالی از فرناندز انتقاد کرده است که این بازیکن در فصل جاری درخشش خوبی داشته و به لطف گُل‌ها و پاس گُل‌های او یونایتد در حال حاضر در فینال لیگ اروپا قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала