ویروس کرونا باعث قیمت شدن چای شده است

© Depositphotos.com / EdZbarzhyvetskyچای
چای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
تولیدکنندگان چای در هند هشدار داده اند که به دلیل وضعیت ناگوار ویروس کرونا در این کشور و خشکسالی شدید، قیمت این محصول می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد.

اسپوتنیک به نقل از فایننشال تایمز، به گفته تولیدکنندگان، 90 مزرعه در ایالت آسام موارد آلودگی به ویروس کرونا را شناسایی کرده اند - این منطقه تامین کننده اصلی مواد اولیه نوشیدنی است.

خطر مرگبار چای مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
خطر مرگبار چای مشخص شد

در این مقاله آمده است: گسترش بیشتر نوع جدیدی از عفونت می تواند در برداشت مزاحمت ایجاد کرده و منجر به افزایش قیمت محصولات شود.

علاوه بر شیوع ویروس کرونا ، خشکسالی شدیدی در آسام و شمال شرقی هند آغاز شده است که باعث خشک شدن برگ های چای در حالی که هنوز در بوته ها هستند،گردیده است.

هند دومین مورد کشف شده ویروس کرونا در جهان است. در طی روز گذشته، تعداد موارد 326 هزار نفر و کسانی که بهبود یافته اند - 353 هزار نفر افزایش یافته است.

تأکید می شود که چای سبز بسیار سالم تر از سیاه است. این فواید محبوبیت چای سبز را توضیح می دهد. یکی دیگر از مشاهدات جالب این است: کسانی که چای سبز را ترجیح می دهند ، بیشتر از همه در شرق آسیا بود و باش دارند.

توضیحی در مورد فواید چای سبز کاملاً مشخص است. این نوع چای سرشار از پلی فنول ها ، ترکیبات کیمیایی است که از امراض قلبی عروقی محافظت می کند. در مورد چای سیاه ، بخش قابل توجهی از خواص آنتی اکسیدانی خود را در حین تخمیر از دست می ده

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала