Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: اگر مسی نباشد، چه کسی گل خواهد زد؟

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
سرمربی پس از شکست مقابل سلتاویگو از صحبت در رابطه با آینده خود در بارسلونا خودداری کرد و بیشتر در مورد مسی صحبت کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در دیداری برتر پیروزی را با شکست عوض کرد و عملا شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت. رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا اعتراف کرد این بازی نمایی از تمام اتفاقاتی بود که در این فصل برای بارسلونا رخ داد.

Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
بارسا 1 سلتا 2؛ پایان فصل سیاه؛ خداحافظ لالیگا
او ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:«نیمه اول بازتابی از تمام اتفاقات این فصل بود. ما خوب بازی کردیم و موقعیت‌های فراوانی داشتیم. اما سلتا تنها 1 بار موفق به ایجاد موقعیت شد. ما با نتیجه 1 - 1 به رختکن رفتیم و این شرایط از نظر روحی شرایط سختی است. در نیمه دوم و تا پیش از 10 نفره شدن 2 - 1 عقب بودیم و نه شانس داشتیم نه کیفیت

کومان در پاسخ به سوالی در مورد آینده خود در باشگاه کاملا بی‌پرده سخن گفت.او مستقیما اعلام کرد که نمی‌خواهد در مورد این مسائل صحبت کند. کومان گفت:«من پاسخ شما را نمی‌دهم. نظر خود را دیروز بیان کردم و لزومی برای تکرار آن نمی‌بینم.»

در مورد آینده لیونل مسی اما سرمربی هالندی اندکی بیشتر صحبت کرد. از او سوال شد که آیا این آخرین بازی مسی در نیوکمپ بود، گفت:«امیدوارم اینطور نباشد. او بهترین بازیکن جهان است و این را امروز نیز اثبات کرد. بازی بدون او غیر ممکن است.
مسی 30 گل به ثمر رسانده و سال‌ها امتیازات زیادی برای باشگاه به ارمغان آورده است. امیدوارم که او در بارسلونا بماند اما پاسخ این سوال را خود لئو باید بدهد. اگر لئو نباشد چه کسی میخواهد گلزنی کند؟»

بارسلونا در 5 دیدار اخیر تنها یک بار پیروز شده و از 15 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز کسب کرده است. کومان دلیل این افت را اینگونه عنوان کرد.

«به نظر من مشکل ما تنها امروز نبود. ما در خانه مقابل گرانادا نیز موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم. مشکل بزرگ ما شکست در دیدارهایی است که موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده‌ایم. هیچ مشکل دیگری وجود ندارد. یک قهرمان باید شخصیت قهرمانی داشته باشد و ما اینگونه.»

بارسلونا با نتیجه دو بر یک مقابل سلتاویگو شکست خورد تا رویای قهرمانی لالیگا رسما برای این تیم خاتمه یابد. مسی در روز های آخر قرارداد خود با بارسلونا قرار دارد و ممکن است که در تابستان آینده از جمع آبی و اناری پوشان جدا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала