Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان به درهای خروجی بارسا نزدیک‌تر شد

© REUTERSرونالدو کومان
رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
با باخت دیگر برابر سلتاویگو در نیوکمپ، وضاع کومان در بارسلونا بد تر شد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذتشه با نتیجه 1-2 مغلوب سلتاویگو شد تا روی کاغذ حتی هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا نیز نداشته باشد.

Former Barcelona football player Xavi Hernandez (L), who currently plays for Al-Sadd in the Qatar Stars League, claps during a football training as he visits the al-Baqaa Palestinian refugee camp near Amman on September 29, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
لاپورتا به دنبال جایگزین کومان؛ ژاوی در آستانه ورود به نیوکمپ

با این حساب، کار برای سرمربی هالندی بارسلونا دشوارتر از پیش شده است. کومان بیش از پیش به درهای خروجی باشگاه نزدیک است و نشریه اسپانیایی «»وندودپورتیوو» احتمال جدایی این مربی از هدایت بارسا را این بارسا نزدیک می‌داند.

طبق این گزارش رونالد کومان به احتمال 99 درصد از سمت سرمربیگری در بارسلونا اخراج خواهد شد و باشگاه قصد ندارد با او ادامه همکاری داشته باشد مگر آنکه به دلیل نبود هیچ گزینه جانشینی باشگاه بارسا مجبور شود یک فصل دیگر هم به این سرمربی فرصت دهد.

در حال حاضر ژاوی تنها گزینه جدی بارسلونا است. خوان لاپورتا قرار است از بازگشت وی برای تعطیلات به این شهر استفاده کرده و با او صحبت کند . هانسی فلیک سرمربی اسبق بایرن مونیخ هم در لیست بارسلونا بود اما به دلیل آنکه قبلا او قول حضور در تیم ملی آلمان را داده بود پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است.

با این حال کومان پس از شکست شاگردانش در بازی شب گذشته برابر سلتاویگو در پاسخ به جدایی‌اش‌ از بارسا گفت:«فصل بعد هم سرمربی بارسلونا خواهم بود؟ به پرسش تان پاسخ نخواهم داد، این سوال را از من نباید بپرسید، دیروز هم این را گفتم و لازم نیست حرفم را تکرار کنم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала