Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات رئال با جانشین زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
نشریه آ.اس مدعی‌ست که مدیران رئال مادرید با رائول گونزالس مذاکرات شان را آغاز کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که تا یک هفته دیگر آینده نیمکت این تیم مشخص خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً رسانه‌های نزدیک به باشگاه رئال مادرید اعلام کردند زیدان در انتهای فصل قطعا و بدون توجه به کسب نتایج می‌رود زیرا دیگر از شنیدن انتقادات خسته شده است.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
هواداران رئال جانشین زیدان را انتخاب کردند

پس از نشر این خبر از رائول گونزالس سرمربی تیم جوانان رئال و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق یوونتوس به عنوان گزینه‌های جانشین زیدان در این تیم نامبرده شد و هواداران در نظر سنجی‌ای رائول را به آلگری ترجیح دادند.
حالا نشریه آ.اس مدعی‌ست که مدیران رئال مادرید با رائول گونزالس مذاکرات شان را آغاز کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که تا یک هفته دیگر آینده نیمکت این تیم مشخص خواهد شد.
براساس این گزارش، مدیران رئال مادرید در ده روز اخیر با رائول در تماس بوده اند. نمایندگان رائول در مورد پیشنهاد آینتراخت فرانکفورت به مدیران رئال خبر داده اند تا اگر تیم بزرگسالان رئال تمایلی به استخدام وی نداشته باشد، رائول به هدایت تیم آلمانی فکر کند.
این در حالی‌ست که اخیراً زیدان شایعه جدایی‌اش را به گونه غیرمستقیم تکذیب کرد و گفت که به بازیکنانش نگفته که در پایان فصل از تیم جدا می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала