Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلبا: آرزو دارم این آخرین بازی مسی در نیوکمپ نباشد

عضو شوید
مدافغ اسپانیایی بارسا پس از شکست مقابل سلتاویگو در مورد شرایط بازی و خستگی بازیکنان و همچننین آینده فوق ستاره این تیم صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با نتیجه دو بر یک مقابل سلتاویگو شکست خورد تا رویای قهرمانی لالیگا رسما برای این تیم خاتمه یابد. لیونل مسی در این بازی تک گل بارسلونا را به ثمر رساند.

Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
کومان: اگر مسی نباشد، چه کسی گل خواهد زد؟
جوردی آلبا پس از پایان بازی ابتدا در مورد اتفاقات شب گذشته گفت:«نیمه اول خیلی خوب بود و آنها به خوبی ما نبودند و یک گل خوب هم به ثمر رساندیم . بازی را تحت کنترل داشتیم اما در نیمه دوم کمی بد بودیم و آنها خیلی خوب بودند و این برای ما هزینه زیادی داشت و با بدشانسی 2-1 شد.»
مدافغ اسپانیایی ابی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«روز گذشته خسته بودیم. مخصوصا در نیمه اول اما سلتا تیمی فوق‌العاده بود و کار را برای ما سخت کرد. فوتبال این گونه است. واقعیت این است که چند بازی را بدون برد پشت سر گذاشتیم و این تقصیر ما است. حالا برای یک نمایش خوب مقابل ایبار قرار می‌گیریم.»

آلبا در پایان با امیدواری از ادامه حضور لیونل مسی در بارسا گفت:«امیدواریم این بازی آخرین دیدار مسی در نیوکمپ نبوده باشد اما تصمیم را خود می‌گیرد.»

در هر صورت باید دید که آینده به چه شکل رقم خواهد خورد و لیونل مسی در بارسلونا می‌ماند و تمدید می‌کند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد و فوق ستاره آرجنتینی پس از سالیان سال از بارسلونا خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала