Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلگری، امباپه، آلابا، پوگبا و...؛ اهداف اصلی کهکشانی‌ها برای آینده

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
احتمال تغییرات اساسی در رئال مادرید وجود دارد. این باشگاه اهدافش برای آینده را مشخص کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی «آ.اس» در گزارش مفصل به اهداف آینده رئال مادرید پرداخته است. بر اساس این گزارش، ماسیمیلیانو آلگری به عنوان یک مربی سخت‌گیر قرار است که در عرض دو تا سه سال ترکیب رئال مادرید را متحول کند.

ماسیمیلیانو آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2021
ادعای رومانو: آلگری به رئال نزدیک است

بازیکنانی نظیر راموس، مودریچ و بنزما جای خود را به امباپه، هالند، کاماوینگا، آلابا و … خواهند داد. این نقشه با مربی آغاز می شود اما همچنان نام‌های مهمی در آن نقش خواهند داشت.

نخستین بخش این طرح مربوط به ستاره کهکشانی رئال مادرید خواهد بود که باید کیلیان امباپه خریده شود. بازیکنی که بخش زیادی از هزینه های خریدنش را جبران خواهند کرد. رئال بیشترین شانس را برای خرید وی دارد. رئال منتظر است که امباپه در همین تابستان رئالی شود اما اگر شیوخ قطری مخالفت کنند، انتقالش به 2022 موکول می شود.

از دیگر نام‌های این پروژه مهم، داوید الابا؛ مدافع اتریشی بایرن مونیخ است. این بازیکن در سن 28 سالگی به عنوان بازیکن ازاد به رئال خواهد پیوست و جانشین راموس 35 ساله خواهد بود. تقریبا کل اروپا به دنبال آلابا بودند اما این بازیکن با قراردادی پنج ساله و دستمزد سالانه 12 میلیون یورو و کوله‌باری از تجربه در بایرن به رئال می‌آید تا رهبر خط دفاعی رئال مادرید در سال‌های آینده باشد.

در خط هافبک نیز مذاکرات با کاماوینگای 18 ساله از سر گرفته شده است. جاناتان بارنت وکیل این بازیکن در حال بررسی روند انتقال است. البته کاماوینگا تنها گزینه نیست و پوگبا نیز همچنان در لیست رئال است.

بازیکن فرانسوی هم در تابستان 2022 آزاد خواهد شد و به همین خاطر یونایتد نمی تواند مبلغ بالایی برای فروش وی باشد. رئال با خرید پوگبا می تواند راه را برای جذب دیگر موکل مینو رایولا یعنی هالند در سال 2022 باز کند.

اگر زیدان هفته آینده و پس از بازی مقابل ویارئال در جلسه با پرز، استعفا بدهد به نظر می‌رسد که الگری مربی ایتالیایی اصلی ترین گزینه جانشینی او خواهد بود و البته نقشه راه رئال نیز مشخص است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала