Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر در ساعت برگزاری 7 بازی حساس هفته پایانی لالیگا + عکس

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
سازمان برگزاری رقابت‌های لالیگا، تصمیم گرفت تا 7 بازی از هفته پایانی رقابت‌های این لیگ یک روز جلو بیفتد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان برگزاری رقابت‌های لالیگا، قبل از این اعلام کرده بود که رقابت‌های هفته پایانی این لیگ یکشنبه شب و ساعت 08:30 شب برگزار گردد اما باشگاه ویارئال و چند باشگاه دیگر به ساعت برگزاری بازی‌های شان معترض بودند و درخواست کردند تا ساعت بازی شان تغییر کند.
ویارئال که این چهار شنبه آینده در فینال رقابت‌های یورو به مصاف یونایتد می‌رود، خواستار برگزاری دیدار هفته پایانی برابر رئال مادرید یک روز جلوتر شده بود و فشار زیادی به سازمان لیگ آورد تا ساعت بازی شان را تغییر دهد.
سازمان لالیگا در ابتدا با این درخواست زیر دریایی‌های زرد مخالفت کرده بود زیرا به روز شنبه مسابقه آواز خوانی «یورو ویژن» نشر می‌شود که بیننده تلویزیونی بالایی دارد و آن‌ها نمی خواست این برنامه تلویزیونی بیننده بازی‌های حساس هفته پایانی را کم کند و هم جا به جایی زمان کل بازی‌ها با هم مشکل بود.
لالیگا اما در نهایت زیر بار این فشارها رفت و زمان 7 بازی از 10 بازی حساس هفته پایانی را تغییر داد.


به این ترتیب 7 بازی به طور همزمان در روز شنبه اول جوزا ساعت 08:30 شب برگزار می شود و سه بازی دیگر جمعه شب و یک شنبه شب برگزار خواهد شد.
دیدارهای رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید یکشنبه شب و به صورت همزمان برگزار و قهرمان این فصل نیز در همین شب مشخص خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала