محل ملاقات احتمالی پوتین و بایدن اعلام شد

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر محل ملاقات احتمالی پوتین و بایدن اعلام شد
محل ملاقات احتمالی پوتین و بایدن اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
محل دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور امریکا مشخص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، منابع دولتی ادعا کرده اند که سران دو کشور (روسیه و امریکا) در سویس دیدار خواهند کرد، اما زمان برگزاری این ملاقات تا حد زیادی به نتایج مذاکرات دو جانبه سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در پایان ماه مه بستگی دارد.

تفاوت اصلی میان پوتین و بایدن از دیدگاه آمریکایی ها - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2021
تفاوت های اصلی میان پوتین و بایدن از دیدگاه آمریکایی ها

كومرسانت خاطرنشان می كند، مقامات روسی همچنان به ارزیابی استدلال های موافق و مخالف برگزاری جلسه دوجانبه رهبران می پردازند. اگرچه این جلسه می تواند به توسعه روابط بین کشورها کمک کند، اما این خطر وجود دارد که ایالات متحده از این اجلاس برای اخلاقی سازی عمومی استفاده کند.

لاوروف و بلینکن توافق کردند که به عنوان بخشی از جلسه شورای قطب شمال در ریکیاویک دیدار کنند. در جریان این گفتگوها، آنها قصد دارند "موضوعات اصلی روابط دو جانبه و دستور کار بین المللی" از جمله اجلاس پوتین و بایدن را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
قابل ذکر است که در اواسط ماه اپریل، رئیس جمهور امریکا پیشنهاد نشست دوجانبه‌ی را در اروپا ارایه کرد، تا روی مسایل جمع شده بحث کنند.
همچنان نشریه "پولیتیکو" به نقل از مقامات پیشین امریکایی نوشته بود که این اجلاس ممکن در ماه جون در جمهوری چک، ایسلند، اسلوونی یا آذربایجان برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала