مرکل دستور دارد که Nord Stream-2 باید فعال گردد

© AFP 2023 / Thomas Kienzleآنگلا مرکل صدراعظم بریتانیا
آنگلا مرکل صدراعظم بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
مرکل خواستار راه اندازی Nord Stream 2 بدون در نظر گرفتن تحریم های ایالات متحده شد.

به گزارش اسپوتنیک، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان اظهار داشته است که آلمان به گاز روسیه اشداً نیاز دارد.

صدراعظم آلمان گفت که پروژه Nord Stream 2 علی رغم مخالفت ایالات متحده باید فعال شود. در غیر این صورت، اروپا در آینده نزدیک با مشکلات گاز روبرو خواهد شد.

Nord Stream 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2021
تاریخ از سرگیری اعمار "Nord Stream-2" مشخص شد

تقاضای آلمان به گاز در پس زمینه کنار گذاشته شدن تدریجی نیروگاه های زغال سنگ و هستوی در حال افزایش است. همزمان ، ذخایر گاز طبیعی اروپا کاهش می یابد - به گفته کارشناسان، بزرگترین میدان، گرونینگن، واقع در هالند، ممکن است سال آینده کاملا خالی شود.

صادرات گاز روسیه به کشورهای اتحادیه اروپا فقط در سال گذشته یک سوم افزایش یافته است، اما به دلیل زمستان سرد، پر شدن ذخایر گاز به طور جدی کاهش یافته است.

پیتر آلتمایر  رئیس وزارت اقتصاد و انرژی آلمان نیز با مرکل موافق است، وی خاطرنشان کرد که تأمین سوخت آبی منحصراً در صفحه اقتصادی است:

وی افزود که گاز صادر شده از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی شوروی به آلمان و سپس از روسیه هرگز "سلاحی سیاسی" در روابط بین شرق و غرب نبوده است.

نظر مشابه توسط مشترک رئیس حزب آلمانی "آلترناتیو برای آلمان" تینو کروپالا و صدراعظم ایالت فدرال زاکسن مایکل کرچمر - به نظر آنها، اتمام پروژه نه تنها آلمان را در بخش انرژی، بلکه مشکل صادرات را نیز حل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала