Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد اسطوره بارسا از گریزمن: او در بازی‌های بزرگ محو می‌شود

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
هریستو استویچکوف اسطوره بلغاریایی بارسلونا، در گفت‌وگویی به انتقاد از گریزمن پرداخت و اظهار داشت که مهاجم فرانسوی در بازی‌های بزرگ حتی یک گل هم نزده!

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن از زمان پیوستن به بارسلونا، درخششی که در باشگاه اتلتیکومادرید داشت را نتوانسته تکرار کند و همانند مهاجم عادی در این تیم بازی کرده‌است.

آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
گریزمن: با تمام توان برای فتح لالیگا تلاش می‌کنیم

این بازیکن به دلیل عملکرد ضعیف خودش همواره مورد انتقاد قرار گرفته و هر روز به انتقادها افزوده می‌شود که در تازه‌ترین مورد «هریستو استویچکوف» اسطوره بلغاریایی بلوگرانا، در گفت‌وگویی به انتقاد از این بازیکن پرداخت و اظهار داشت که مهاجم فرانسوی در بازی‌های بزرگ حتی یک گل هم نزده!

او به TUDN در این مورد گفت:" حالا همه می‌گویند کومان. کار کومان است. همه چیز اما تقصیر کومان نیست. 11 بازیکن هستند که بازی می‌کنند. در بارسلونا مسئله این نیست که چگونه مقابل تیم‌های متوسطی چون سلتا بازی می‌کنید. زیرا مهاجمانی چون گریزمن حتی در بازی‌هایی چون لیورپول، یوونتوس، پاریسن‌جرمن، رئال مادرید یا اتلتیکو گل نزده و پول‌ زیادی هم برای او هزینه شده است."

این انتقادها در حالی از گریزمن صورت می‌گیرد که این بازیکن در فهرست خروجی‌های بارسلونا قرار دارد و گفته می‌شود که اداره باشگاه خواهان فروش او به قیمت مناسب است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала