Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان داغ و جنجالی در انتظار رئیس کومان

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
فصل برای بارسلونا به پایان رسیده است؛ بنابراین اکنون زمان بازسازی فرا رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، با شکست دو بر یک بارسلونا برابر سلتاویگو فصل برای آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. اکنون توجه به بازار نقل و انتقالات معطوف شده است.

رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
چرا بارسلونا با «رونالد کومان» قهرمان لالیگا نشد؟

در واقع این اولین شکست بارسلونا در فصلی است که خوان لاپورتا در سمت ریاست این باشگاه قرار دارد. اکنون که فصل به پایان آن نزدیک است، قرار است تصمیم‌های جدیدی از سوی رییس باشگاه اتخاذ شود.

او عمدتاً به دلیل اوضاع نابسامان مالی که باشگاه با آن مواجه است، قادر به انجام هر کاری نخواهد بود؛ اما دو مسئله فوری وجود دارد که باید سریع حل شوند.

آیا کومان می‌ماند؟

اولین موردی می‌تواند در خریدهای جدید بارسا تاثیرگذار باشد، به این می‌رسد که رونالد کومان به عنوان مربی بارسلونا ادامه خواهد داد یا خیر؟ یک سال از قرارداد مربی هالندی با بارسلونا باقی مانده است، اما نتایج ضعیف در ماه گذشته‌، درست زمانی که فصل سرنوشت‌ساز شد، شک و تردیدهای بسیاری را در ذهن لاپورتا مبنی بر ادامه حضور کومان روی نیمکت بارسا ایجاد کرده است.

با آخرین شکست بارسا در لالیگا، جایگاه مرد هالندی بیش از پیش در خطر است. رییس باشگاه نیز در تلاش یافتن گزینه بهتر برای جایگزینی او است. رسانه‌ها از ژاوی، کلوپ، فلیک و برخی دیگر از مربی‌ها به عنوان جانشین کومان روی نمیکت بارسا نام‌رده اند.

مسی می‌تواند قانع شود؟

دومین مورد اضطراری برای رییس باشگاه بارسلونا موضوع شرایط قرارداد لیونل مسی است. با توجه به شرایط موجود، فوق ستاره آرجنتینی در 30 جون بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند با هر باشگاه وارد مذاکره شود؛ اگرچه او هنوز صحبت با باشگاه‌های دیگر را شروع نکرده است زیرا قوانین فوتبال از 1 جون این اجازه را به او می‌دهد.

با توجه به شرایط مالی باشگاه، خوان لاپورتا تلاش دارد با ارائه پیشنهاد مناسب برای فوق ستاره، او را برای ماندن در بارسا متقاعد کند. مسی باری در یک مصاحبه بیان کرده بود که او علاقه به عنوان اینکه پردرامدترین بازین جهان باشد ندارد، اما لاپورتا در تلاش متقاعد کردن او برای ادامه حضور در بارسا است.

چه تقویت کننده‌هایی می‌آیند؟

در حالی که ممکن است چند انتقال به طور مستقیم روی تصمیم مسی تأثیر بگذارد، لاپورتا فقط با حل دو مسئله فوق، شروع به بازسازی مجدد تیم می‌کند. ورود اریک گارسیا به بارسلونا در حال حاضر به دلیل حضور او در فینال لیگ قهرمانان اروپا متوقف است. بر اساس گزارش‌ها او پس از پایان رقابت‌ها رسما به بارسلونا خواهد پیوست.

ممفیس دپای، مهاجم هالندی باشگاه لیون توافق کرده است که در یک انتقال آزاد به بلوگرانا بپیوندد، اما مهم این است که او فقط در صورت مربیگری کومان به این تیم خواهد پیوست. توافق اصولی نیز وجود دارد که بارسلونا سرخیو آگوئرو را در یک انتقال آزاد نیز به خدمت بگیرد، اگرچه ستاره آرجنیتینی فقط در صورت ماندن مسی در نیوکمپ علاقه مند به خرید است.

ارلینگ هالند، مهاجم اهل ناروی بورسیا دورتموند نیز از دیگر بازیکنان مورد علاقه بارسلونا است. سران باشگاه در تلاش به خدمت او گرفتن در تابستان هستند، اما هزینه بلند او ممکن است کار برای کاتالانی‌ها دشوار بسازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала