Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین خرید بارسا برای فصل جدید مشخص شد + عکس

© Flickr / Wolverhampton.Wanderer / FC Barcelonaورزشگاه نیوکمپ FC Barcelona pitch
ورزشگاه نیوکمپ FC Barcelona pitch - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
امرسون مدافع راست و برازیلی رئال بتیس که باشگاه بارسلونا بخشی از حق خرید این بازیکن را در اختیار دارد، به نزدیکان خود اطلاع داده که فصل بعد در نیوکمپ توپ خواهد زد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و رئال بتیس در تابستان سال 2019، امرسون د سوزا جونیور برازیلی را با مبلغ 12 میلیون یورو، به صورت مشترک از اتلتیکو مینیرو خریدند و قرار بر این بود تا این مدافع 2 سال به صورت قرضی در بتیس بازی کند.
حالا و پس از دو سال حضور درخشان امرسون در رئال بتیس، این بازیکن در آستانۀ بازگشت به بارسلونا قرار دارد و گفته می‌شود که کاتالان‌ها با پرداخت 9 میلیون یورو، حق خرید کامل او را در اختیار خواهند گرفت.طبق گزارش کادنا سر، تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن امرسون هستند اما شخص او می‌خواهد یک فصل را در بارسلونا بازی کند و در این مورد به نزدیکان خود خبر داده است.


بارسلونا در حال مذاکره است تا بتواند با دائمی کردن قرارداد میراندا که بازیکن بارسا است و به صورت قرضی در بتیس توپ می‌زند، از پرداخت این 9 میلیون جلوگیری کند و امرسون را بدون هزینه کردن به نیوکمپ بیاورد.
به این ترتیب امرسون را می توان نخستین خرید قطعی دوره جدید لاپورتا دانست هر چند که به نظر می رسد که خرید رایگان اریک گارسیا و سرجیو آگوئرو هم قطعی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала