Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورود یک اسطوره دیگر یونایتد به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس + عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
روی‌کین هافبک سابق و ایرلندی منچستریونایتد، رسماً به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس معرفی شد.

به گزارش اسپوتنیک، حضور در تالار مشاهیر، بالاترین عنوان فردی لیگ برتر به شمار می‌رود و این تالار بازیکنانی را به رسمیت می‌شناسد که کارنامه درخشان و موفقی در این رقابت‌ها و سهم مهمی در موفقیت‌‌های تیم‌‌های باشگاهی خود داشته‌ اند. قرار است از بزرگانی که پس از سال 1992 در بالاترین سطح فوتبال انگلیس فعالیت کرده‌اند و از تاریخ یکم آگوست 2020 بازنشسته شده باشند، تمجید و قدردانی شود.
 لیگ برتر انگلیس در وب سایت رسمی خود اسامی کاندیداهای 2021 ورود به تالار مشاهیر را اعلام کرده است. این لیست شامل 23 بازیکن سابق لیگ برتر انگلیس است که در نهایت از این تعداد، شش نفر انتخاب می‌شوند که بیشترین رأی را از طرف هواداران و هیأت منصفه لیگ برتر کسب کنند.
اخیراً اریک کانتونا، تیری هانری و آلن شیرر با بیشترین رأی به این تالار اضافه شده بودند و امروز روی‌کین مهاجم ایرلندی و سابق منچستریونایتد نیز به این جمع اضافه شد.


این هافبک ایرلندی برای منچستر یونایتد یک مهره کلیدی بود و در دوران حضورش در این تیم کمک کرد تا این باشگاه در 12 فصل به 7 عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد.
این بازیکن برای یونایتد 366 بازی در لیگ برتر انجام داد که موفق به زدن 39 گُل، ساختن 33 پاس گُل شد و دو بار نیز جایزه بهترین بازیکن ماه را کسب کرد.

کین پس از معرفی به تالار مشاهیر گفت:" من احساس خوشبختی می‌کنم که به این عنوان به من داده شده و این فقط به دلیل بازیکنانی که با آن‌ها بازی کرده‌ام و من از این دستاورد استقبال می‌کنم."

گفته می‌شود که این هفته 4 بازیکن دیگر نیز به تالار مشاهیر معرفی خواهد شد و تا سال 2022، دیگر بازیکن به این تالار معرفی نمی‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала