Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاداش سه تیم اتلتیکو، رئال و بارسا از رقابت‌های لالیگا مشخص شد

© REUTERS / NACHO DOCESoccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021
Soccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
سه باشگاه اتلتیکومادرید، رئال مادرید و بارسلونا به ترتیب 68، 60 و 52 میلیون یورو، بابت جایگاه شان در جدول رقابت‌های لالیگا، پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لالیگا در فصل جاری بسیار جذاب بود و هنوز که یک هفته به پایان این رقابت‌ها مانده است، چهره قهرمان مشخص نشده است.

لالیگا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
تغییر در ساعت برگزاری 7 بازی حساس هفته پایانی لالیگا + عکس

در حال حاضر اتلتیکومادرید با 2 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید، صدرنشین رقابت‌های لالیگا است و در صورتی که در هفته پایانی رقابت‌های لالیگا برابر وایادولید به پیروزی برسد، می‌تواند قهرمانی خود را قطعی کند.
رئال مادرید نیز شانس برای قهرمانی دارد و در صورتی که در هفته پایانی موفق به شکست ویارئال شود و اتلتیکو امتیاز از دست دهد، این تیم قهرمان لالیگا خواهد شد.
در آستانه هفته پایانی رقابت‌های لالیگا، پاداش این تیم‌ها نیز مشخص شد و سه تیم برتر به  ترتیب 68، 60 و 52 میلیون یورو، بابت جایگاه شان در جدول رقابت‌های لالیگا، پاداش دریافت خواهند کرد.
با توجه به وضعیت فعلی، اتلتیکو 68، رئال 69 و بارسا 52 میلیون یورو پاداش دریافت خواهند کرد و احتمال تغییر این مبلغ برای کهکشانی‌ها و آبی‌اناری‌ها وجود دارد.
رئال در صورتی که قهرمان شود، 68 میلیون و بارسا در صورتی که برابر ایبار شکست بخورد و جایگاه خود را به سویا بدهد، مبلغ کمتری دریافت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала