Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا جابجایی موترهای رونالدو، دلیل خداحافظی او از یوونتوس است؟

© AP Photo / Joan MonfortCristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو
Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
رونالدو روز گذشته موترهای خود را از تورین جا به جا کرد، اما طبق چندین گزارش، این موضوع هیچ ارتباطی با خروج احتمالی وی از یوونتوس ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، پرسمپرکالچو ویدئویی منتشر کرده که در آن می توانید مردانی را ببینید که سوپرماشین های رونالدو را در کامیون Rodo Cargo بار می زنند ورودوکارگو هم یک شرکت حمل و نقل معروف مستقر در لیسبون است.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
جدایی رونالدو قطعی شد؟ موترهای کریس از تورین خارج شد + عکس

بسیاری فکر می کنند که این موضوع با خروج احتمالی رونالدو از تورین در پایان فصل مرتبط است، با این حال، Sky Sport Italia  گزارش داد که این بازیکن سی و شش ساله ساله هنوز در مورد آینده خود تصمیمی نگرفته است. منابع نزدیک به این بازیکن گفته اند که این کاری است که ستاره پرتگالی همیشه قبل از تعطیلات انجام می دهد.

در همین حال، نشریه «گاتزتا» همچنین گزارش داد که رونالدو معمولا قبل از تابستان موترهای خود را به مقاصد مختلف خودش منتقل می کند. با این حال، این کاری نیست که او سال پیش هم انجام داده بود، زمانی که بیماری کرونا بر جهان مستولی شده بود.

در هر صورت آینده رونالدو و ماندن او در یوونتوس قطعی به نظر نمی‌رسد و گفته می‌شود در صورتی که یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، این ستاره پرتگالی از باشگاه خواهد خواست که با جدایی‌اش در فاصله یک فصل به پایان قرارداد او موافقت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала