Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترکیب مخوف فرانسه پس از حضور احتمالی بنزما + عکس

© AFP 2023 / FRANCK FIFEKarim Benzema et Didier Deschamps
Karim Benzema et Didier Deschamps  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
در صورتی که کریم بنزما به تیم ملی دعوت شود، ترکیب این تیم بیشتر از قبل قدرت‌مند خواهد شد و خط حمله این تیم حرف‌های زیادی در رقابت‌های یورو به گفتن خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2015، کریم بنزما متهم به باج‌گیری از متئو والبوئنا، دیگر بازیکن تیم ملی فرانسه شد و همین عامل باعث شد تا ستاره رئال مادرید دیگر نتواند برای خروس‌ها در مسابقات یورو و جام جهانی بازی کند.
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در آن زمان صراحتاً اعلام کرد که دیگر بنزما جایی در ترکیب تیم ملی نخواهد داشت و از او هرگز به اردوی خروس‌ها دعوت نخواهد کرد.
امروز اما نشریه‌های فرانسوی عنوان کردند که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه قصد دارد با توجه به فُرم کنونی کریم بنزما در رئال مادرید، او را برای رقابت‌های یورو به اردوی خروس‌ها دعوت کند.
در صورتی که کریم بنزما به تیم ملی دعوت شود، ترکیب این تیم بیشتر از قبل قدرت‌مند خواهد شد و خط حمله این تیم حرف‌های زیادی در رقابت‌های یورو به گفتن خواهد داشت.
بنزما در کنار گریزمن و امباپه در خط حمله قرار خواهد گرفت و بازیکنانی چون رابیو، کانته و پوگبا نیز خط عقب‌تر این سه مهاجم قدرتمند را تغذیه خواهند کرد.
در خط دفاع نیز لوکاس هرناندز، کیمبمپه، واران و پاوارد بازی خواهند کرد و لوریس از درون دروازه این تیم را رهبری خواهد کرد.


ستاره‌هایی چون مایک مایگان، دایوت اوپامکانو، تانگی اندومبله، کینگزلی کومان، عثمان دمبله، توماس لمار، نبیل فکر، اولیویه ژیرود و وسام بن‌یدر نیز روی نیمکت خواهند بود و در صورت نیاز برای کمک تیم به میدان خواهند آمد.
زمزمه بازگشت بنزما در حالی به تیم ملی مطرح شده که خروس‌ها از نداشتن مهاجم نوک شدیداً رنج می‌بردند و تنها ژیرود مهاجم این تیم بود که او نیز درخشش چندان در ترکیب این تیم نداشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала