Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس ماندن زیدان در رئال، کم‌تر از 50درصد است

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
مجری برنامه «ال چرینگتیو» مدعی شده که شانس ماندن سرمربی فرانسوی در رئال، کم‌تر از 50درصد است.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ پدررول خبرنگار اسپانیایی و مجری برنامه «ال چیرینگیتو» مدعی شده است که شانس ماندن زین الدین زیدان در رئال مادرید 55 درصد است که در صورت قهرمانی لالیگا این شانس می تواند بیشتر شود.

زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
هفته خداحافظی در مادرید؛ از زیدان تا راموس، واران، مارسلو و... + عکس

در رئال هیچکس تمایلی برای از دست دادن زیدان ندارد اما طبیعی است که از حالا گزینه هایی برای جانشینی او در نظر داشته باشند. باشگاه از ماندن مربی فرانسوی حمایت می‌کند و در حقیقت چاره‌ای هم جز این کار ندارد.

زیدان تا کنون هرگز ماندنش در رئال مادرید در فصل آینده را قطعی ندانسته است و نزدیکان آلگری و رائول هم مذاکره شدن با آنها را تایید می کنند.

در همین حال، نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شده که باشگاه رئال مادرید اخیرا با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق میلان و یوونتوس تماس گرفته شده و به وی قراردادی دو ساله با شرط تمدید یک ساله و دستمزد 10 میلیون یورویی برای هر فصل پیشنهاد شده است.

از طرف دیگر گازتا نوشت که زیدان در راه رسیدن به تورین است. این نشریه ایتالیایی نوشت که آلگری یکی از گزینه‌های یوونتوس برای جانشینی پیرلو بود اما او تصمیم گرفت که به رئال مادرید برود. البته گازتا نوشت که یکی از دلایل خروج زیدان، رفتن به یوونتوس است و به نوعی می‌توان این تغییرات را معلولی از تصمیم زیدان دانست.

نتیجه هفته‌های پایانی در سری‌آ و لالیگا بسیار تاثیرگذار خواهد بود و نتایج می‌تواند تاثیرات زیادی روی جابه‌جایی آلگری و زیدان داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала